Søren sparkme
Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 21-08-04 22:22

Om Ryge ikke skal i Dahliemarken på tirsdag og snøvle med en jyde, man ikke
kan høre hvad siger. DR er ikke råd til undertekster.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Anette

Dato : 22-08-04 02:48

Preben Riis Sørensen <preben@esenet.dk> wrote:
> Om Ryge ikke skal i Dahliemarken på tirsdag og snøvle med en jyde,
> man ikke kan høre hvad siger. DR er ikke råd til undertekster.

Ork, jo - langt de fleste danske udsendelser er faktisk tekstet - vælg side
399 på tekst tv
Voila, så har du undertekster på.

/ Anette

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 22-08-04 12:21

"Anette" <anette@readonlymail.com> skrev i en meddelelse

> Ork, jo - langt de fleste danske udsendelser er faktisk tekstet - vælg
side
> 399 på tekst tv
> Voila, så har du undertekster på.
>
> / Anette

Ryge har netop præciseret, at der ikke kommer tekster på. Men måske han ikke
har tænkt så langt. Jeg skal nok checke, for han er svær at forstå, ham
AAge.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 22-08-04 17:42

> Ork, jo - langt de fleste danske udsendelser er faktisk tekstet - vælg side
> 399 på tekst tv
> Voila, så har du undertekster på.

Det gælder da vist ikke direkte udsendelser

/Jakob

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 22-08-04 22:42

"Jakob Jeppesen" <for_news_only@hotmail.com> skrev

> Det gælder da vist ikke direkte udsendelser

Hans 'indslag' plejer netop ikke at være direkte. Men Dahliegartneren AAge
er vist heller ikke så svær at forstå, alligevel, så det går nok.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 24-08-04 20:48

> "Jakob Jeppesen" <for_news_only@hotmail.com> skrev

> Hans 'indslag' plejer netop ikke at være direkte. Men Dahliegartneren AAge
> er vist heller ikke så svær at forstå, alligevel, så det går nok.

Det viste sig at han alligevel var umulig at forstå, og at der ikke var
nogen tekst at finde, og at det forresten også kunne være helt ligegyldigt.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Jan

Dato : 04-09-04 22:37

"Preben Riis Sørensen" <preben@esenet.dk> wrote in message news:<412b9b5e$0$197$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>...
> "Preben Riis Sørensen" <preben@esenet.dk> skrev i en meddelelse

> Det viste sig at han alligevel var umulig at forstå, og at der ikke var
> nogen tekst at finde, og at det forresten også kunne være helt ligegyldigt.

Det samme kan man sige om dine indlæg!

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 05-09-04 02:38

"Jan" <janbyrgesen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "Preben Riis Sørensen" <preben@esenet.dk> wrote in message

AAge

> Det samme kan man sige om dine indlæg!

Jeg har båndet en genudsendelse med undertekster, det gjorde udsendelsen til
en ganske interessant historie om en gartners lange liv. Men stadig, og slet
ikke, til den haveudsendelse om Dahlier, der var lagt op til.

Til din kommentar har jeg kun at sige, at der er ingen indlæg her, der er
ligegyldige, altså dem der kommer med underbygget kritik, men det kan man
ikke lige sige om dit.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen