Salgspris på et hus?
Fra : DeBoss

Dato : 19-08-04 16:26

Hejsa..

Jeg "har hørt" at man på nettet, kan se hvad et hus er solgt for, hvis det
er handlet inden for seneste årrække..

Er dette rigtigt, eller er det bare luft??

Mvh Dennis

Fra : anders majland

Dato : 19-08-04 17:18

Nuværende ejer kan se tidligere handelspriser på www.ois.dk

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : Torbenth

Dato : 19-08-04 21:37

meddelelse news:4124d2b1$0$57830$14726298@news.sunsite.dk...

> Nuværende ejer kan se tidligere handelspriser på www.ois.dk

Og vi andre kan se visse oplysninger, herunder ejendomsvurderingen.

Mvh.
Torben

Fra : Simonsen

Dato : 19-08-04 23:46

"DeBoss" <Dennis@Flyt_næsehornet_Bitnisse.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> er handlet inden for seneste årrække..
>
> Er dette rigtigt, eller er det bare luft??

Der er vist også en mulighed på
www.nettidende.dk , kik under tingbladet
VH Simonsen

Fra : DeBoss

Dato : 20-08-04 23:05

> Der er vist også en mulighed på
> www.nettidende.dk , kik under tingbladet
> VH Simonsen

Tak til jer alle.. Vi fandt sørme ud af at vi kunne gå på dommerkontoret,
og se hvornår og hvad den er solgt til sidst ;)

Takker...