MS Windows
briani 27239
opdatere office 2003 med sp1
Fra : gert em

Dato : 03-09-04 15:27

Hej.
Jeg ved ikke om dette er den rigtige gruppe,men jeg forsøger
aligevel.
Er der en eller anden der har et tip til at få sp1office sat ind på
min cd-rom?
Jeg har en office 2003 men ville gerne have sp1office 2003
ind på selve skiven så jeg ikke skal ud og hente den hvergang
jeg skal sætte office 2003 ind på min computer efter en for-
matering
Hilsen Gert

Fra : Gevaldi

Dato : 03-09-04 15:48

gert em skriblede:
> [...]
> ind på selve skiven så jeg ikke skal ud og hente den
> hvergang
> jeg skal sætte office 2003 ind på min computer efter en

Kan du ikke bare hente den her og
så brænde den over på en cd:
http://intern.sdu.dk/it-service/tjenester/ftphotel/ftpindhold/

Spg. der relaterer til Microsoft Office
pakken besvares bedst i denne ng:

--
/Gevaldi
*Find den rigtige nyhedsgruppe på*

Fra : gert em

Dato : 03-09-04 16:30

"Gevaldi" <georg_valdi@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Kan du ikke bare hente den her og
> så brænde den over på en cd:
> http://intern.sdu.dk/it-service/tjenester/ftphotel/ftpindhold/
> hej igen
den har jeg hentet dette sted,men det var hvordan man kunne
lægge office2003+ office sp1 ind på samme skive

Fra : gert em

Dato : 03-09-04 18:19

"Gevaldi" <georg_valdi@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Kan du ikke bare hente den her og
> så brænde den over på en cd:
> http://intern.sdu.dk/it-service/tjenester/ftphotel/ftpindhold/

Den er hentet,men det var et tip for at få sp1 ind på samme
cd-rom altså en opdateret cd-rom med det hele på
Hilsen Gert

Fra : gert em

Dato : 03-09-04 17:58

"gert em" <geem@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ind på selve skiven så jeg ikke skal ud og hente den hvergang
> jeg skal sætte office 2003 ind på min computer efter en for-

Hej igen.
Dette link har jeg brugt,men nu ville jeg gerne have denne sp1
ind på samme cd-rom som selve office 2003 er på,
det er dette tip det går ud på.
Venlig Hilsen
Gert

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 03-09-04 18:53

> [...]
> ind på selve skiven så jeg ikke skal ud og hente den hvergang
> jeg skal sætte office 2003 ind på min computer efter en for-
+++++++++++++++++

Hej Gert.

Måske du tænker på Slipstreaming, her kan du læse hvordan du gør
http://unattended.msfn.org/xp/office2003_advanced.htm

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
jorgenbs@nomorespamnielsen.tdcadsl.dk

Fra : gert em

Dato : 03-09-04 19:11

"Jørgen Nielsen" <jorgenbs@nomorespamnielsen.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:4138af73$0$281$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> Hej Gert.
>
> Måske du tænker på Slipstreaming, her kan du læse hvordan du gør
> [...]
Tak for linket,det var lige noget i den stil,nu må jeg så se og få hakket
mig igennem den side,for jeg er ikke god til engelsk.
Mange Hilsener
Gert