MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Fejl i retighederne til mine mapper
Fra : *XxX*

Dato : 02-09-04 20:46

Hej NG

Jeg sad lige og troede jeg var så smart da jeg satte retighederne til alle
og enhver på nogle af min mapper til ingenting, men det viste sig så at jeg
heller ikke kunne komme ind i dem. Fik det med besvær lavet om så jeg godt
kan komme ind i mappen, men alle undermapperne og filerne har samme problem.
Er der ikke en nem møde hvorpå jeg kan ændre det for alle mapper og
undermapper så jeg slipper for at skulle ind i hver eneste mappe.

Kører med win 2000.

Hvis i gerne vil vide hvordan jeg gjorde det skal i bare sige til, det kan
være det hjælper på opklaringen.

Fra : jamen

Dato : 02-09-04 22:45

*XxX* wrote:

> Er der ikke en nem møde hvorpå jeg kan ændre det for alle mapper og
> undermapper så jeg slipper for at skulle ind i hver eneste mappe.

Prøv at sætte et flueben her

Avanceret->replace permission entries on all child objects...

Fra : *XxX*

Dato : 04-09-04 13:51

"jamen" <jamen@at.com> wrote in message

> Prøv at sætte et flueben her
>
> Avanceret->replace permission entries on all child objects...

Så komemr den bare med en fejl om at den ikke kan læse undermapperne.