MS Windows
briani 27239
Min IE melder fejl på mange hjemmesider
Fra : Allan

Dato : 01-09-04 01:56

Jeg kører Win XP og jeg har det problem at min
IE melder fejl på en hel del hjemmesider kan nogen
give mig et godt råd?

Her er fejlmeldningerne : http://www.ask-service.dk/test/fejl.htm

Mvh
Allan

Fra : Fynbo

Dato : 01-09-04 06:53

"Allan" <ask@ask-service.dk.spam> skrev i en meddelelse
> Jeg kører Win XP og jeg har det problem at min
> IE melder fejl på en hel del hjemmesider kan nogen
> [...]

Start IE-> Funktioner->Internetindstillinger->Advanceret->Flueben i
"Deaktiver Scriptfejlfinding".

Fynbo

Fra : Kispus

Dato : 01-09-04 19:35

> Start IE-> Funktioner->Internetindstillinger->Advanceret->Flueben i
> "Deaktiver Scriptfejlfinding".
>
> Fynbo

Jeg har nu aldrig haft disse fejl, men har alligevel gjort som
"Fynboen" anbefaler, kan der være prob. med det ???
Mvh. John

Fra : Fynbo

Dato : 01-09-04 19:53

"Kispus" <kispus@despammed.com> skrev i en meddelelse

> Jeg har nu aldrig haft disse fejl, men har alligevel gjort som
> "Fynboen" anbefaler, kan der være prob. med det ???
> Mvh. John

Slet ikke.
Det er en fejl i kildekoden til hjemmesiden du vil se.
Altså den der har skrevet hjemmesiden har lavet en fejl...
Det har ingen betydning for brugeren...

Fynbo

Fra : Tommy Ipsen

Dato : 01-09-04 23:20

Fynbo wrote:

> Det er en fejl i kildekoden til hjemmesiden du vil se.
> Altså den der har skrevet hjemmesiden har lavet en fejl...
> Det har ingen betydning for brugeren...

Det er sikkert bare hjemmesider der er "optimeret" til tidligere
versioner af IE

Mvh Tommy

Fra : Allan

Dato : 02-09-04 01:02

Tommy Ipsen wrote:

> Det er sikkert bare hjemmesider der er "optimeret" til tidligere
> versioner af IE
>
> Mvh Tommy

Takker for svarene
mvh