MS Windows
briani 27239
AAC-format i windows.
Fra : Søren Blom

Dato : 31-08-04 22:06

Kan man afspille Appel´s ACC format i en Windows XP og hvad skal der evt.
til af programmer?

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Bach|DK|

Dato : 31-08-04 22:36

Søren Blom wrote:

> Kan man afspille Appel´s ACC format i en Windows XP og hvad skal der
> evt. til af programmer?

Winamp kan klare det.

--
Michael Bach

Fra : Søren Houen

Dato : 31-08-04 23:27

"Søren Blom" skrev i en meddelelse

> Kan man afspille Appel´s ACC format i en Windows XP og hvad skal der evt.
> til af programmer?
>
> --

Apples eget musikprogram iTunes kan downloades gratis på:

http://www.apple.com/dk/itunes/download/

Jeg har selv skiftet til iTunes, og er meget tilfreds.

Fra : Søren Blom

Dato : 02-09-04 00:02

"Søren Houen" <invalid@invalid.in> skrev

> Apples eget musikprogram iTunes kan downloades gratis på:
>
> http://www.apple.com/dk/itunes/download/
>
> Jeg har selv skiftet til iTunes, og er meget tilfreds.

Tak for begge brugebar svar, tror også at jeg vil prøve iTunes, selvom det
da er rat at vide, at WinAmp kan klare opgaven.