MS Windows
briani 27239
batterimåler?
Fra : Blob

Dato : 30-08-04 22:50

Når jeg lukker win2000 ned er der i den senere tid af og til dukket en
batterimåler op der ikke kan lukkes. Jeg kan selvfølgelig blot trykke
afslut, men det er irriterende når man ikke opdager det og tror at mskinen
er lukket ned og så står og venter næste gang man ville starte den.

Det er ikke en bærbar, men en alm statinær med win2000 installeret. Jeg har
ledt overalt (næsten) men jeg kan ikke finde den batterimåler og få den
afinstalleret. Heller ikke Google kan jeg finde svaret på , så nu håber jeg
at der er en kvik person der kan hjælpe.

Mvh Frits

---

Fra : ///JJ

Dato : 31-08-04 18:50

Blob wrote:
> [...]
> og få den afinstalleret. Heller ikke Google kan jeg finde svaret på ,
> så nu håber jeg at der er en kvik person der kan hjælpe.

Står der ikke noget information i vinduet vi/du kan bruge til at søge efter
programmet? Det bør stå et program-navn idet du får meddelelsen om at
programmet ikke kunne lukkes - måske en exe-fil e.lign. Ellers post
programmets vindue samt fejlmeldingen i dk.binaer som screenshots...

Med programnavnet kan du søge din pc igennem efter det - min første
indskydelse er at det måske er noget "snavs", som evt. kan fjernes med noget
anti-spyware/antivirus program. Hvis det er Win2000's eget program, ja så
skal det måske fjernes gennem enhedshåndtering eller ved at slette
programmet manuelt.
///JJ

Fra : Blob

Dato : 31-08-04 23:06

///JJ wrote:

> [...]
> med noget anti-spyware/antivirus program. Hvis det er Win2000's eget
> program, ja så skal det måske fjernes gennem enhedshåndtering eller

Du har ret der plejer at stå et programnavn, Desværre står der kun -
Batterimåler - programmet kan ikke ------- osv. Jeg har derfor ikke kunne
finde programmet på sædvanlig måde, det eneste jeg kan se er navnet
"batterimåler".
Hvordan vil du tage et screenshot under nedlukning??? Maskinen har ligesom
glemt det når den genstartes?
Jeg tror ikke det er spyware ( jeg bruger Adaware SE, nyopdateret, samt AVG
antivirus) det kunne være virus, der er jo en lille chance selvom man
opdaterer hver dag.
Jeg tror ligesom du at det er windows eget program jeg kan dog ikke finde
det, heller ikke i registreringsdatabasen..
Mvh Frits

---

Fra : Blob

Dato : 31-08-04 23:53

Blob wrote:

> [...]
> Jeg tror ligesom du at det er windows eget program jeg kan dog ikke
> finde det, heller ikke i registreringsdatabasen..

Jeg har opdaget at det er windows mediaplayer der må være synderen, for det
er kun når jeg har benyttet den at problemet opstår. I
registreringsdatabasen er der en del indgange med "bat, batt,
batmeter,--- ), men hvilken skal slettes/rettes? Her skal man jo passe lidt
på. Hvad har batteri med win. mediaplayer at gøre??????

Mvh Frits

---

Fra : ///JJ

Dato : 01-09-04 11:11

Blob wrote:

> Hvordan vil du tage et screenshot under nedlukning??? Maskinen har
> ligesom glemt det når den genstartes?

Tryk Prt-Scrn som normalt, og tryk "Cancel" i dialog-boksen, så lukker
Windows ikke ned og du kan gemme billedet

Held og lykke med at finde fejlen.

///JJ

Fra : Blob

Dato : 01-09-04 23:50

///JJ wrote:

> Tryk Prt-Scrn som normalt, og tryk "Cancel" i dialog-boksen, så lukker
> Windows ikke ned og du kan gemme billedet
>
> Held og lykke med at finde fejlen.

Beklager Windows lukker ned hver gang. Nå men jeg må vente til jeg eller en
anden får en lys ide, eller får det indkredset lidt mere.

Takker foreløbig for hjælpen
Frits

---