MS Windows
briani 27239
Mediaplayer og Tv2
Fra : Lauridsen

Dato : 29-08-04 18:01

Hej
Ved ikke om det er den rigtige gruppe, men prøver alligevel
Bor i Norge og vil gerne af og til se en dansk nyhedsudsendelse. Det virker
bare ikke med min mediaplayer og Windows XP Pro.
Når jeg trykker på linket på tv2.dk's til video popper der et vindue op, men
jeg får aldrig mulighed for at vælge hvad det er jeg gerne vil se.
Kan nogen hjælpe?

Mvh.
Lars

Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 30-08-04 11:31

> [...]
vindue
> op, men jeg får aldrig mulighed for at vælge hvad det er jeg

Har du installeret den nyeste udgave af Windows Media Player som
nu findes i version 9?

Umiddelbart skulle der ikke være nogen problemer i at anvende
TV2's egen video-konsol, men ellers burde du kunne "den gode
gamle" udgave, hvor man udelukkende anvender WMP9.

Prøv de to muligheder her: http://nyhederne.tv2.dk/video/
Nyeste Mediaplayer:
http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/9series/player.aspx

mvh

Lars

Fra : Lauridsen

Dato : 30-08-04 15:12

> Har du installeret den nyeste udgave af Windows Media Player som
> nu findes i version 9?
Jeps

> [...]
> TV2's egen video-konsol, men ellers burde du kunne "den gode
> gamle" udgave, hvor man udelukkende anvender WMP9.

Er den jeg bruger pt, men burde man ikke kunne se nyhederne live?

Mvh.
Lars

Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 30-08-04 15:34

> Er den jeg bruger pt, men burde man ikke kunne se nyhederne
live?

Via konsollen (og også med Media Player) burde du kunne se ting
live. Dog er ikke alle ting live, kun dem beskrevet nedenfor:
"Se bl.a. TV 2 | Nyhederne, Vejret, Finans, Rundfunk og Go'morgen
Danmark live hver dag. Dagens resterende program fremgår ovenfor,
når vi ikke sender."

Prøv at indlæse følgende link i WMP9 -> Filer -> Åbn URL-adresse:

http://video.tv2.dk/files/wmv//tv2live.asx

Lars

Fra : Lauridsen

Dato : 30-08-04 16:30

> Prøv at indlæse følgende link i WMP9 -> Filer -> Åbn URL-adresse:
>
> http://video.tv2.dk/files/wmv//tv2live.asx
>
> Lars
Kanon! Det var lige sådan et link jeg skulle bruge. Hvor har du fundet det?

Mvh. og takker
Lars

Fra : Lauridsen

Dato : 30-08-04 17:50

> Prøv at indlæse følgende link i WMP9 -> Filer -> Åbn URL-adresse:
>
> http://video.tv2.dk/files/wmv//tv2live.asx

Er det kun hos mig der ikke er lyd på?

/Lars

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 30-08-04 17:53

"Lauridsen" <dsl30271@vip.cybercity.dk> wrote:

>Er det kun hos mig der ikke er lyd på?

Næh, jeg har heller ingen lyd...

Ikke at jeg savner den - Monrad & Risslund er ikke lige min stærke side

<mlr>

Fra : Lauridsen

Dato : 30-08-04 17:57

> Næh, jeg har heller ingen lyd...

Kom nu lige lidt Tv2...

Tak for info

/Lars

Fra : Ukendt

Dato : 30-08-04 22:04

On Mon, 30 Aug 2004 18:49:46 +0200, "Lauridsen"

>Er det kun hos mig der ikke er lyd på?

hos mig var der ikke problemer med lyden kl 22.52, da man sendte anden
del af "Station 2".

hilseb,
Vagn [5800]