MS Windows
briani 27239
Sammenlægning af partioner i WinXP Pro SP1
Fra : Agemam

Dato : 26-08-04 18:48

Hejsa NG

Aner ikke om jeg er OT

Efter at have købt en ny ekstern harddisk, behøver den gamle ikke længere
at være opdelt. Jeg vil derfor gerne sammenlægge de to partioner på mit C
drev (altså C og D lægges sammen).

1. Hvordan gør man dette bedst??
2. Hvilke(t) program(mer) anbefales til denne operation??
3. Erfaringer med denne operation??

Er der en derude der er skarp til dette her?

Regards Agemam

ICQ: 92 51 12 11
!!!!! Træt af din Internet Explorer !!!!!

Er du også træt af de konstante
opdateringer til Microsofts Internet Explorer.
Samtidigt at man ved at IE er fuld af fejl
og sikkerhedshuller.

Så drop Monopolfirmaets IE og hent den
nyeste version af Opera allerede
nu!

www.opera.com

Fra : Asle Bjerva

Dato : 26-08-04 19:11

"Agemam" <agemam_nospam@ofir.dk> skrev i melding
> [...]
> 2. Hvilke(t) program(mer) anbefales til denne operation??
> 3. Erfaringer med denne operation??
>
> Er der en derude der er skarp til dette her?

Det enkleste er å bruke den nye disken som systemdisk i stedet for den
gamle. Til det finnes en rekke diskkloningsprodukter, både komersielle og
friware. Ellers gjør Partition Magic en utmerket jobb med endringer av
partisjoner, konverteringer mellom filformat mm, og kan anbefales.
--
Asle Bjerva,Oslo
For Epost: fornavn_dot_etternavn_at_oslo_dot_online_dot_no