MS Windows
briani 27239
Undgå at skulle vælge bruger ved opstart >~
Fra : Casper Bang

Dato : 20-08-04 12:16

Hej gruppe,

Hvordan får jeg XP pro til at stoppe med at spørge hvilken bruger der skal
logges på, når windows starter?
Jeg har kun én bruger, så det er lidt spild af tid..

Håber i kan hjælpe :)
Casper

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 20-08-04 12:25

Casper Bang skriver:

> Hvordan får jeg XP pro til at stoppe med at spørge hvilken bruger der skal
> logges på, når windows starter?
> Jeg har kun én bruger, så det er lidt spild af tid..

<http://groups.google.dk/groups?hl=da&lr=&ie=UTF-8&q=v%C3%A6lg+bruger+ved+opstart+xp&btnG=S%C3%B8g&meta=group%3Ddk.edb.system.ms-windows.*>

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Casper Bang

Dato : 20-08-04 12:59

> [...]
<http://groups.google.dk/groups?hl=da&lr=&ie=UTF-8&q=v%C3%A6lg+bruger+ved+op
start+xp&btnG=S%C3%B8g&meta=group%3Ddk.edb.system.ms-windows.*>

Der var et link til TweakUI derfra. Det løste problemet - samt en masse
andre sjove indstillinger :)

Tak!

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 20-08-04 23:32

Casper Bang skriver:
> Der var et link til TweakUI derfra. Det løste problemet - samt en masse
> andre sjove indstillinger :)
>
> Tak!

Velbekom

Fra : Anders Pedersen

Dato : 20-08-04 12:37

On Fri, 20 Aug 2004 13:16:22 +0200, Casper Bang wrote:

> Hej gruppe,
>
> Hvordan får jeg XP pro til at stoppe med at spørge hvilken bruger der skal
> logges på, når windows starter?
> Jeg har kun én bruger, så det er lidt spild af tid..

du vælger
start->kør->userpasswords2
fjern flude ben i
brugere skal angive brugernavn og adgangskode for at bruge.
og tryk ok

--
Med venlig Hilsen
Anders Bøgh Pedersen

Fra : Casper Bang

Dato : 20-08-04 12:59

> du vælger
> start->kør->userpasswords2
> fjern flude ben i
> brugere skal angive brugernavn og adgangskode for at bruge.
> og tryk ok

Hmm... det kan den ikke finde. Men jeg fik det løst med tweakUI :) Tak!

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 20-08-04 13:34

http://home18.inet.tele.dk/madsen/winxp/control_userpasswords2.png

--
Hilsen
Madsen

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 20-08-04 13:38

Thomas G. Madsen skrev:

> http://home18.inet.tele.dk/madsen/winxp/control_userpasswords2.png

Control userpasswords2, skal man skrive i Start > Kør, for at komme
ind til dialogboksen.

--
Hilsen
Madsen