MS Windows
briani 27239
udskrive billeder på hp880c
Fra : Ukendt

Dato : 19-08-04 19:44

Hej

Vi har købt Kodak foto papir 10*15 men hvordan får vi den til at udskrive på
papiret kan se det skal ind i den lille slidse, ovenover det normale papir
skuffe
vil gerne udskrive Adobe photo elm. 2.0 . Bruger Win2000DK

MVH

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 21-08-04 03:33

Læg det i. I sideopsætning vælg den korrekte papirtype. Print.

Fra : Ukendt

Dato : 21-08-04 14:25

> Læg det i. I sideopsætning vælg den korrekte papirtype. Print.

Har fået den til at tage papiret men der er en hvid kant i den ene side på
ca. 25mm som jeg skal have væk :)

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 21-08-04 15:11

Fjern det i sideopsætningen. Kræver at printeren er i stand til at
skrive til kant.

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 26-08-04 12:08

> Fjern det i sideopsætningen. Kræver at printeren er i stand til at
> skrive til kant.

++++++++++++++++++++

Hej Jens.

Hvis dine billeder er i forholdet 3:4 så vil der komme en hvid kant, dine
billeder skal være 2:3 for at de bliver 10x15 cm.

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
jorgenbs@nomorespamnielsen.tdcadsl.dk

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 26-08-04 18:53

Hvad med at svare manden der stillede spørgsmålet i stedet for mig!?

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 27-08-04 11:20

> Hvad med at svare manden der stillede spørgsmålet i stedet for mig!?

+++++++++++++++++++++++++++++++

Rolig rolig, det var en fejl. Til dig kunne jeg måske skrive, at det er
bedre at svare _under_ et spørgsmål, og ikke oppe over!

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 28-08-04 01:48

Det kunne du, men så ville du tage fejl.

On Fri, 27 Aug 2004 12:20:20 +0200, "Jørgen Nielsen"

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 28-08-04 10:59

> Det kunne du, men så ville du tage fejl.

Tager jeg fejl med, at det er bedre at svarer under, end oppe over? Læs her