MS Windows
briani 27239
Skiftende netværksopsætninger
Fra : Klaus Jorgensen

Dato : 19-08-04 08:42

Jeg er på udkig efter et program der kan skifte netværksopsætninger i
Windows XP alt efter hvor man befinder sig.

F.eks.
Arbejde1: ethernet, fast IP, uden firewall.
Arbejde2: ethernet, DHCP, uden firewall
Hjemme: ethernet, DHCP, med firewall.
Rejse: wireless, DHCP, med firewall

Jeg har kigget lidt på GlobeSoft's Multi Network Manager:
http://www.globesoft.com/mnm7_home.asp

Er der nogen der har erfaringer med dette eller tilsvarende ?

/klaus

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 19-08-04 10:18

Klaus Jorgensen skrev i en meddelelse...
> [...]
> http://www.globesoft.com/mnm7_home.asp
>
> Er der nogen der har erfaringer med dette eller tilsvarende ?

Jeg prøvet det en overgang. Det fungere fint. Der kommer en menu inden
man logger på sin windows-profil hvor man kan vælge den
netværks-opsætning man nu ønsker. Når man er ind i Windows ligger
programmet som et ikon nede i tray hvor man hurtigt kan skifte
indstillingerene hvis man ikke gjorde det i den tidligere menu.
Jeg havde ingen problemer med programmet.
--
Hilsen Torben Greve Otzen

Træt af Outlook Express' måde at citere på?
Hent OE-QuoteFix...

Fra : simsalabim

Dato : 20-08-04 05:47

Kig evt på http://www.mobilenetswitch.com/