Den Thu, 19 Aug 2004 19:30:14 +0200 skrev Bjarke Hansen:
> "Kent Friis" <nospam@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
> news:4124df92$0$57832$14726298@news.sunsite.dk...
>> De får vel masser af opkald fra andre kunder - der må være tale om et
>> rimelig centralt problem, når både Padborg og Sønderborg er nede på
>> samme tid. Og det har det været hver gang jeg har snakket med en kollega
>> i Sønderborg som har en tilsvarende linie.
>>
>> Derudover har jeg forlængst konstateret at Tele2's supportere ikke
>> fatter en brik, da jeg havde fat i dem i forbindelse med et andet
>> problem.
>
>
> Man for tæmmelig meget ud af at dokumentere og sende en email direkte til
> teknisk support. fx hvis din linie ikke er så hurtig som du har betalt for,
> at vedhæfte skærmdump af download hastigheder og en lille forklaring
> selvfølgelig.
>
> Det er jo trodsalt ikke teknikere der sidder i supporten.
Jeg troede egentlig heller ikke man behøvede være tekniker for at
forstå "lever ikke op til mine krav". Men i stedet begyndte idi*ten
at fortælle mig at jeg ønskede noget helt andet.
Mvh
Kent
--
Help test this great MMORPG game -
http://www.eternal-lands.com/