Skærme
Fijala 3554
Paneler på TFT skærme
Fra : Fideler

Dato : 03-09-04 15:06

Syntes det er mærkværdigt at der sjældent står hvilket panel TFT skærme har
på diverse webforretninger inkl edbpriser.dk

Har planer om at købe en LG L1910B. Så vidt jeg kan forstå har der været
tvivl om der virkelig er et s-ips panel i denne skærm.

Går man ind på lge.com er det heller ikke umidelbart at se. Det er sgu da
fuldstændig latterligt.

Eller er jeg blind?

Fra : MAT

Dato : 05-09-04 23:20

> Syntes det er mærkværdigt at der sjældent står hvilket panel TFT skærme
har
> på diverse webforretninger inkl edbpriser.dk

Korrekt!
Bruger ofte selv http://www.prad.de/guide/ausstattung_auswahl.html der altid
kan give gode oplysninger.
Se evt. også beskrivelse af IPS-paneler på
http://www.prad.de/new/monitore/shownews_lex65.html og MVA-paneler på
http://www.prad.de/new/monitore/shownews_lex66.html

Venligst