Skærme
Fijala 3554
Xerox 775d - er der en speciel driver ?
Fra : Leo

Dato : 18-08-04 11:45

Jeg har netop købt denne flotte skærm sammen med en ny PC. Grafikkortet er
et Radeon 9800 Pro og jeg har tilsluttet skærmen via DVI kablet.

Udover Catalyst driveren, er der så noget der skal installeres for at alt
kører optimalt ? Jeg kan se ved en søgning, at nogle har nævnt, at driver
til Xerox skal hentes på deres hjemmeside, men jeg kan ikke finde noget. Er
det nødvendigt ?

/Peter

Fra : Mogens Nielsen

Dato : 18-08-04 14:41

"Leo" <virkerikke@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> til Xerox skal hentes på deres hjemmeside, men jeg kan ikke finde noget.

Hvad med her: http://www.xerox-displays.com/drivers.html

Mogens

Fra : Leo

Dato : 20-08-04 08:18