efterlysning af 2 pomeranier
Fra : Simon

Dato : 05-09-04 21:04

Hej
Måske er der nogen herinde der kan hjælpe. Læs hele historien på dette link:
http://www.showdogs.dk/efterlysning.htm

Lad nu være med at tage det som reklame for en hjemmeside, det er kun for at
hjælpe hundene hjem

--
venlig hilsen
Preben

Fra : Preben

Dato : 05-09-04 21:29

Ups....der er forkert mail adresse og afsender...i mailen om
efterlysning...så se lige bort fra det

venlig hilsen
Preben
www.showdogs.dk

Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 06-09-04 07:35

"Preben" <preben@showdogs.dk> skrev i en meddelelse
> Ups....der er forkert mail adresse og afsender...i mailen om
> efterlysning...så se lige bort fra det

Okay så!

Får vi ikke lige en opfølgning på om de 2 pus kommer godt hjem igen??
Læste godt efterlysningen forleden.
Det er godt nok en meget grim historie!
Skrækkeligt for ejeren!!

--
MvH.
Rinnie Ilsøe

Fra : Jytte

Dato : 06-09-04 11:08

Simon wrote:
> [...]
> dette link: http://www.showdogs.dk/efterlysning.htm
>
> Lad nu være med at tage det som reklame for en hjemmeside, det er kun

Jeg har lige læst på spidshundeklubbens hjemmeside at hundene er fundet på
Fyn og bliver hentet af deres ejer i dag.

Hilsen
Jytte

Fra : x Vuf x

Dato : 06-09-04 11:22

On Mon, 6 Sep 2004 12:08:28 +0200, "Jytte" wrote:

>Jeg har lige læst på spidshundeklubbens hjemmeside at hundene er
>fundet på Fyn og bliver hentet af deres ejer i dag.

Åhhh, hvilken herlig nyhed at få.

Mvh Sonja

Fra : Preben

Dato : 06-09-04 15:48

Hej
Ja, de 2 hunde er blevet hentet af deres ejer. En dame fra Otterup havde
taget dem med hjem.
Puhhhh, det endte godt
venlig hilsen
Preben
www.showdogs.dk

Fra : x Vuf x

Dato : 06-09-04 20:30

On Mon, 6 Sep 2004 16:47:31 +0200, "Preben" wrote:

>Ja, de 2 hunde er blevet hentet af deres ejer. En dame fra Otterup havde
>taget dem med hjem.
>Puhhhh, det endte godt

Melder historien noget om, hvorfor hun ikke havde indleveret
dem til nærmeste politi?

Mvh Sonja

Fra : Preben

Dato : 06-09-04 21:37

Hej
Her kommer indlægget fra ejeren af hundene: Resten af indlæggene kan ses på
Spidshundklubbens hjemmeside, under debat. http://www.spidshundeklubben.dk/

Klippet fra spidshundklubbens debatside:
"I skal lige have de sidste glade nyheder!
Damen der havde fået vores hunde med fra rastepladsen var selv ejer til en
Pomeranian, så vidste hvordan de skulle behandles. Hun havde da hun kørte
besluttet at tage dem med hjem og gå til dyrlægen mandag for at få aflæst
deres chips så hun kunne finde ejern. Hvis de ikke have chips ville hun
kontakte klubben Dansk Pomeranian Klub hvor hendes egen kælehund var
registreret, hun mente nu nok at så velplejede hunde ikke var efterlad med
vilje.
Det var faktisk hendes barnebarn der havde talt med en skolekamerat om at
hendes farmor havde fundet 2 hunde og læren havde hørt i lokal radioen at de
var efterlyst og Farmor blev kontaktet. Hun har så gjort et stort stykke
arbejde for at finde tlf. nr. til denne lokal radio og der fået vores
telefon nr. Vi har været utrolig heldig at damen vidste hvordan man
behandler vores pomeranian så de er komme hjem i næsten samme stand som vi
forlod dem. Med dette kan jeg fortælle at damen jo ikke vidste hvad de
normalt spiste og havde sagt til sin datter at nu fik de det tørfoder som
hendes egen og hvis de var ægte fik de nok tynd mave i morgen. Hvad de
gjorde. Vi har været mere end almindelig heldige at de har været hos en der
kunne passe dem og de er nu hjemme bare med lidt tynde maver. De var meget
glade for at se os, men efter at være kommet hjem lagde de sig og sov, så
det har nok været lidt stresset for dem sådan at blive efterladt og være hos
nye mennesker uden at vide hvad der skulle ske. Jeg trot at vi for
eftertiden vil gå 3 gange rund om bilen før vi kører
Jeg vil endnu engang takke alle for alt den hjælp vi har modtaget, og måske
kan vi nu sove i nat for vi har ikke fået megen søvn siden de forsvandt. Må
indrømme at jeg har forlangt at de skal være ved siden af mig hele tiden så
jeg kan se dem hele tiden, så også min underbevisthed kan forstå at DE ER
KOMMET HJEM. MANGE, MANGE tak alle sammen.

Mange hilsner fra familien Theisen."

Fra : Ann Nielsen

Dato : 07-09-04 21:51

> Jeg har lige læst på spidshundeklubbens hjemmeside at hundene er fundet på
> Fyn og bliver hentet af deres ejer i dag.
>
> Hilsen
> Jytte

^Åhh hvor herligt... God nyhed :)

Ann