Svarside
Fra : bsn

Dato : 05-09-04 11:35

Hej NG
Jeg har en aspside, hvor jeg vil sende en mail fra, når der klikkes på Send
knappen, og efterfølgende skal der redirectes til en svarside.

Hvis jeg indsætter koden (<%response.redirect "svar.asp")%> i html koden,
bliver der ikke sendt en email, men der bliver redirectet direkte til
svarsiden.

Jeg ville gerne, at der først blev sendt en email, og at der så
efterfølgende blev redirectet

Kan i hjælpe lidt her...
Bjarne.

Fra : Christian M. Nielsen

Dato : 05-09-04 12:40

"bsn" <bsn_NoSpam_@oncable.dk> wrote in message

> [...]
> svarsiden.
>
> Jeg ville gerne, at der først blev sendt en email, og at der så

Hej Bjarne.

Du skal først udføre koden der sender en e-mail og så have
<%response.redirect "svar.asp")%> som den sidste linie. Så udfører den koden
der sender e-mailen, inden den sender brugeren videre.
--

Mvh Christian http://www.cmnielsen.dk
Nyeste Artikel : Crenicichla compressiceps.

Fra : bsn

Dato : 05-09-04 15:30

"Christian M. Nielsen" <look.for.it@my.webpage> skrev

> [...]
koden
> der sender e-mailen, inden den sender brugeren videre.
Har jeg prøvet, men den sender stadig videre til svarsiden, og der bliver
ikke sendt email.
Kan det ligge i at selve formen, som skal sende email ligger i almindelig
html (ikke i aspscript), og redirect i aspscript.
Bjarne

Fra : Per Ahm

Dato : 05-09-04 16:55

"bsn" <bsn_NoSpam_@oncable.dk> skrev

> Jeg har en aspside, hvor jeg vil sende en mail fra, når der klikkes på
Send
> knappen, og efterfølgende skal der redirectes til en svarside.

Oftest, sender du dine "form resultater til en "post side" som sender
mailen, og kommer med dit svar!

Per

Fra : bsn

Dato : 05-09-04 20:16

"Per Ahm" <per@perahm.dk> skrev
> Oftest, sender du dine "form resultater til en "post side" som sender
> mailen, og kommer med dit svar!
Jeg har fået postet felterne over til svarsiden, og er ved at kode en send
email - det driller lidt

kode
response.write "<form method=" & "POST" & " action=" &
"mailto:emailadresse"_
& " enctype=" & "text/plain" & " <input type=" & "submit" & ">" & "</form>"
kode slut

Bjarne

Fra : Per Ahm

Dato : 05-09-04 21:15

"bsn" <bsn_NoSpam_@oncable.dk> skrev
> Jeg har fået postet felterne over til svarsiden, og er ved at kode en send
> email - det driller lidt

Hvad må du afvikle på siden... ?

Har sendt dig 4 sider, som virker til ASP mail...

FORM
FORM2MAIL
OK SIDE
FEJL SIDE...

Formen poster til form2mail, som sender mail, og sender den vidre til ok
siden, hvis ellers mail hotellet er oppe!!!
Ellers ryger du til fejl siden...

Tjek koden, der er et par enkelte steder der skal redigeres…
Søg på DOMÆNE, i koderne så finder du det hurtigt…

Per Ahm