Plet på undersiden af tungen
Fra : Hans B.

Dato : 04-09-04 14:25

Hej NG

Victor har fået en lille plet på undersiden af tungen. Nu er det godtnok
ikke let at få lov at kigge, men jeg har smurt lidt lækkert på overlæben og
jeg har så kunnet snyde mig til (meget hurtige) kig, når han slikket det af.

Den er vidstnok mørkerød, lidt aflang, ca 3x2 mm. Jeg har ikke lagt mærke
til den før, men jeg kigger ham nu heller ikke under tungen hver dag. Den
ser ikke hævet ud.

Var det på siden eller ovenpå, ville jeg tro at han havde bidt sig, men det
virker meget usædvanligt at han har bidt sig dér.

Vi har idag været til træning og i frikvarteret var der vild leg, så måske
har en anden ramt ham?

Kender nogen noget til det?

mvh

Hans

Fra : trinity

Dato : 05-09-04 10:44

Hej

Det er ikke nemt når manikke har set den...men min hund har også
pletter men de er blålige og de er helt normale.....
da han var hvalp ver der ingen men der kom en senere oven på
tungen....hvis det er sådan en plet er der ikke noget at beymre sig
over - de er normale

mvh
trinity