Grand danois
Fra : F Andersen & J Peder~

Dato : 03-09-04 18:53

Hej nu ligger der billeder af mine hunde på dk.binaer.
Hilsen Janni

Fra : Ukendt

Dato : 03-09-04 19:03

"F Andersen & J Pedersen" <olsker@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Hej nu ligger der billeder af mine hunde på dk.binaer.
> Hilsen Janni

Hej Janni !

Dejlige hunde og tak for din mail.

Har du en hjemmeside ?

Vores GD Assi fylder 12 uger i morgen. Hun vejer nu 15 kg. og er ca. 45 cm.
i skulderhøjde.
Venter på, at få oplyst vægten på hendes søskende, en af dagene.
Hun kan nu sitte, dæk, gå rimelig pænt i snor ( når hun først er færdig med,
at bide i snoren og hun er rigtig sød ved andre hunde. Vi hilste lige på
en lille westie i går..

Spændende hvor mange hvalpe i får. Er tæven blevet scannet ?

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : F Andersen & J Peder~

Dato : 03-09-04 19:21

Hej
Nej vi scanner hende ikke, det gjorde vi sidst, der så vi hvalpe. Men når
tiden nærmede sig kom der ingen hvalpe.
Så denne gang ser vi tiden an. Men det er meget lovende, denne gang. Hun er
vokset 20 cm om maven og taget 4 kg på.
GDér er bare dejlige hunde, glæder mig helt vildt til de små kommer. Vi skal
beholde en tæve, det bliver sjovt at få en hvalp i huset igen. Selvom de to
store godt kan opføre sig som hvalpe engang imellem))

Held og lykke med lydigheds arbejdet. Diva har bestået DKK´s lydighedsprøver
klasse 1 og 2. Det er godt gjort af en GD.

Nej hjemmeside det har vi desværre ikke endnu, men vi arbejder på det.

Janni

Fra : Ukendt

Dato : 03-09-04 19:42

> Så denne gang ser vi tiden an. Men det er meget lovende, denne gang. Hun
er
> vokset 20 cm om maven og taget 4 kg på.

Tror også, at det er smartere, at se tiden an. Assi`s mor blev scannet to
gange. De kunne se 4 hvalpe, men der kom altså 8 stk.

> GDér er bare dejlige hunde, glæder mig helt vildt til de små kommer.

Det kan jeg godt forstå.

> Held og lykke med lydigheds arbejdet. Diva har bestået DKK´s
lydighedsprøver
> klasse 1 og 2. Det er godt gjort af en GD.

Ja, det er flot. Tillykke med det
Nu bliver Assi bare trænet til husbehov. Hun hjælper med, at bære reklamer
med hjem fra postkassen ( den står 400 m. væk ), så tygger hun ikke i os så
længe.

> Nej hjemmeside det har vi desværre ikke endnu, men vi arbejder på det.

Smid endelig et link, når den er klar.

Mvh. www.tjekmig.dk