Lovkyndige?
Fra : x Vuf x

Dato : 02-09-04 20:48

Er der nogle lovkyndige OG hundekyndige mennesker herinde?

Mvh Sonja

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 03-09-04 11:36

x Vuf x <sonpetnospam@nospampc.dk> writes:

> Er der nogle lovkyndige OG hundekyndige mennesker herinde?

Prøv at specificere problemet en anelse mere. :)

Eller overvej dk.videnskab.jura.

Mvh Trine

http://www.triane.dk, billig og god overnatning i Nordjylland
Spændende butik med stort udvalg i kurve og sæsonpynt

Fra : Mus

Dato : 03-09-04 11:53

>Er der nogle lovkyndige OG hundekyndige mennesker herinde?

>Mvh Sonja

Jeg ved ikke hvor lovkyndige folk er her. Hvis det er et specifikt problem
kan set jo være der er nogen der ligger inde med nogle erfaringer.

Ellers tror jeg du skal spørge i dk.videnskab.jura.

LN

Fra : x Vuf x

Dato : 03-09-04 22:42

On Fri, 3 Sep 2004 12:53:27 +0200, "Mus" <Bastian@sol.dk> wrote:

>Jeg ved ikke hvor lovkyndige folk er her. Hvis det er et specifikt problem
>kan set jo være der er nogen der ligger inde med nogle erfaringer.
>Ellers tror jeg du skal spørge i dk.videnskab.jura.

Ok. Det vil jeg så gøre. Tak.

Mvh Sonja

Fra : trinity

Dato : 05-09-04 10:48

x Vuf x <sonpetnospam@nospampc.dk> wrote in message news:<n5uej0hj8jugg5mplsbn6ebl16q57rru0i@4ax.com>...
> Er der nogle lovkyndige OG hundekyndige mennesker herinde?
>
> Mvh Sonja

hej

jeg ved ikke om jeg kan hjælpe men jeg er stud.jur
hvad er problemet?

mvh
trinity

Fra : x Vuf x

Dato : 05-09-04 23:25

On 5 Sep 2004 02:48:16 -0700, (trinity)wrote:
>x Vuf x <sonpetnospam@nospampc.dk> wrotes:

>jeg ved ikke om jeg kan hjælpe men jeg er stud.jur
>hvad er problemet?

Kan du gi' mig noget andet end en hotmail-adresse?
Hvis du mailer mig, skal du fjerne nospam på begge sider af @.

Mvh Sonja

Fra : trinity

Dato : 06-09-04 17:46

x Vuf x <sonpetnospam@nospampc.dk> wrote in message news:<ne4nj05mne0hrqd7u3al3je2jhsvsct0bo@4ax.com>...

> Kan du gi' mig noget andet end en hotmail-adresse?
> Hvis du mailer mig, skal du fjerne nospam p begge sider af @.
>
> Mvh Sonja

min mail.....
westwoodwest(snabela)ofir.dk
du er velkommen til at maile - håber jeg kan hjælpe

Fra : x Vuf x

Dato : 06-09-04 20:25

On 6 Sep 2004 09:46:01 -0700, (trinity) wrote:

>min mail.....
>westwoodwest(snabela)ofir.dk
>du er velkommen til at maile - håber jeg kan hjælpe

Forhåbentligt løser det sig nu. Ellers håber jeg,
at jeg kan komme tilbage til dig?!

Mvh Sonja