Nogle websider kan ikke vises
Fra : Bent F.

Dato : 02-09-04 18:58

Hej

En jeg kender har problemer med visse webstedder, bla kan han ikke logge på
nordea`s pcbank, jeg har tjekket div indstillinger sammen med hotline fra
nordea, men uden held, java fungerer også fint, kan det være spyware eller
andet snavs ?

--
M.v.h.
Bent Fer

Fra : John

Dato : 02-09-04 21:56

"Bent F." skrev i en meddelelse

> problemer med visse webstedder, jeg har tjekket div indstillinger, men
uden held
Sikkerheds-indstillinger i IE og evt firewall er alle stillet til standard?

> java fungerer også fint
Check det evt igen her:
Java test (Man skal kunne se et analog og et digital ur):
www.misitio.ch/ie/ie_all/java/javatest.html

> kan det være spyware eller andet snavs ?
Check evt med 'Ad-Aware SE' og 'AVG6'

Mvh John

Fra : Peter Roboz Kristens~

Dato : 18-09-04 00:44

Hej

Jeg kører Windows XP, og kan godt komme på Nordea's
netbank (heldigvis!), men når jeg logger ind her på
tdconline.dk ser det også fint ud UNDTAGEN
mail.tdconline.dk, her bliver kun nogle af felterne
og knapperne vist.

Der er også visse andre websteder, som jeg heller
ikke kan få vist, nogle steder er det f.eks. et
javascript window, der ikke vil dukke op, mens det
virker fint andre steder. Jeg har tjekket min
computer for spyware, virus og så bruger jeg Norton
Firewall (og en TDC kundeservice-medarbejder det er
dén, der er skyldig), men det nægter jeg at tro på,
jeg tror det er noget fejlagtig kode på
hjemmesiderne og min computer/browser er blot så
opdaterede, at de nægter det bras!

Hilsen
Peter

Fra : Svend Erik Bertelsen

Dato : 18-09-04 15:45

Peter Roboz Kristensen skrev:

> [...]
> netbank (heldigvis!), men når jeg logger ind her på
> tdconline.dk ser det også fint ud UNDTAGEN
> mail.tdconline.dk, her bliver kun nogle af felterne

Jeg bruger Opera 7.54 som standard-browser, og her er der ingen
problemer med at se http://mail.tdconline.dk/

Mozilla Firefox 1.0 viser også siden uden problemer.

Men i IE 6.0 stod cookies-skyderen på "Høj" og så kunne siden
først ses ordentlig ved at klikke på "standard". Så hvis du
bruger IE som browser, skal du måske ind og kigge lidt på dine
cookies-indstillinger.

--
Venlig hilsen
Svend Erik