Soltek SL- L8AV2-RL kan dette bundkort bru~
Fra : PHM

Dato : 02-09-04 18:35

Er i tvivl om at dette bundkort kan køre med IDE interface, 2 Harddiske, En
DVD brænder og DVD drev.
Da jeg overvejer at skifte til dette kort og så genbruge resten af
Hardwaren.
Bortset fra RAM og Cpu.

V.H. Peter 7400

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 02-09-04 21:57

"PHM" <phm@tele2FJERNadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
En
> DVD brænder og DVD drev.
> Da jeg overvejer at skifte til dette kort og så genbruge resten af

Det kan jeg godt forstå, for der findes vist ikke noget bundkort med dette
navn.
Du mener formentlig SL-K8AV2-RL.
Hvis du ser på specifikationerne for bundkortet vil du se, at den har 2 ide
porte som alle andre, og da der er plads til 2 enheder på hver, vil det ikke
give dig nogen problemer.

Kurt

Fra : PHM

Dato : 03-09-04 03:56