Office Tool Bar
Fra : amesh \(Mette\)

Dato : 02-09-04 14:14

Hej gruppe,

Ved et rent uheld er jeg kommet til at lukke helt ned for min Office Tool
Bar (eller Task Bar, hvad den nu kaldes), og kan ikke finde den igen. Kan
nogen hjælpe mig med hvor jeg finder den, så den kan geninstalleres på
skrivebordet? Jeg bruger XP home og IE 6.

På forhånd tak og
mvh
Mette

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 02-09-04 22:11

"amesh (Mette)" <heindorffhus@usenetheindorffhus.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> nogen hjælpe mig med hvor jeg finder den, så den kan geninstalleres på
> skrivebordet? Jeg bruger XP home og IE 6.

Det havde nok været bedre hvis du havde skrevet hvilken officeversion og
sprog
Den ligger i Microsoft officeværktøjer mappen i flere af versionerne og
hedder Microsoft office Programlinjen - hvis den er på dansk.

Kurt

Fra : amesh \(Mette\)

Dato : 02-09-04 22:28

"Kurt B. Andersen" <kurtnospam@portalen.no> skrev i en meddelelse

> [...]
> Den ligger i Microsoft officeværktøjer mappen i flere af versionerne og
> hedder Microsoft office Programlinjen - hvis den er på dansk.

Tak Kurt, jeg prøver at finde den. Hvis det ikke lykkes, vender jeg tilbage
med de oplysninger du/I efterlyser.

mvh
Mette

Fra : Jan Kronsell

Dato : 06-09-04 14:11

> Tak Kurt, jeg prøver at finde den. Hvis det ikke lykkes, vender jeg
tilbage
> med de oplysninger du/I efterlyser.

Eller søg efter MSOFFICE.EXE

Jan

Fra : Svend

Dato : 07-09-04 07:10

> Eller søg efter MSOFFICE.EXE

Den findes ikke hvis det er en ny installation af MS-Office 2003, men det
gør den hvis det er en opdatering fra Office 97 eller 2000 til 2003.

Svend