Asrock problemer
Fra : Frederik Sunne

Dato : 01-09-04 20:49

Hej gruppe,

Jeg har lige købt endnu et AsRock K7S8X 3.0 bundkort og det virker til at
være at stendødt. Jeg samlede maskinen og når jeg tænder for den kommer
intet skærmbillede og intet signal til skærmen og så sker der ikke mere.
Jeg har ikke en PC speaker, men jeg tror ikke at bundkortet giver lyd fra
sig.
Jeg har testet grafikkort, ram og CPU på et andet AsRock og de virkede fint.
Derfor må kortet være defekt - men det er det andet defekte kort ud af 4.
Har andre haft de oplevelser?

Hilsen,

Frederik

Fra : Søren Jensen\(9800\)

Dato : 01-09-04 21:20

"Frederik Sunne" <frederik@nejtak.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
fint.
> Derfor må kortet være defekt - men det er det andet defekte kort ud af 4.

Hvilken grafikkort, der er noget med at der kun må komme 3.3 volt´s
grafikkort i eller er det 1,5 kan sku ikke huske det nu .

Søren

Fra : Frederik Sunne

Dato : 01-09-04 21:29

Grafikkortet er helt nyt og som sagt testet på et identisk bundkort og
virker fint.
3.3 volt er udfaset og kører nu med 1.5 volt.

/Frederik

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 02-09-04 07:18

Frederik Sunne wrote:

> Jeg har lige købt endnu et AsRock K7S8X 3.0 bundkort og det virker
> til at være at stendødt. Jeg samlede maskinen og når jeg tænder for

Jeg har haft et der _blev_ stendødt.

Prøv CLEARCMOS.

Jesper G. Poulsen