xads
Fra : Lasse N. Larsen

Dato : 31-08-04 16:19

Hej.

Jeg har ikke så meget forstand på computere men har fået en popup reklame
starter som hedder xads, hvordan fjerner jeg den igen, jeg har prøvet med
ad-aware og skybot men uden held. Den kommer når jeg åbner forskellige sider
i explorer så kommer der en popup.

Lasse.

Fra : Morten Snedker

Dato : 01-09-04 10:13

On Tue, 31 Aug 2004 17:18:43 +0200, "Lasse N. Larsen"
<affaldspost@webspeed.dk> wrote:

>Jeg har ikke så meget forstand på computere men har fået en popup reklame
>starter som hedder xads, hvordan fjerner jeg den igen

http://forums.techguy.org/archive/index.php/t-212533.html

mvh /Snedker
---
http://dbconsult.dk
Email: mortenatdbconsultdotdk

Fra : Lasse N. Larsen

Dato : 01-09-04 14:24

det virker desværre bare ikke, jeg kan ikke finde de filer som den siger jeg
skal slette.

Lasse.

"Morten Snedker dbconsultdotdk>" <morten"udelad"@<udelad> skrev i en
meddelelse news:dl3bj0dcv48e7qfs00b840r27poc9tjn79@4ax.com...

Fra : Morten Snedker

Dato : 02-09-04 08:06

On Wed, 1 Sep 2004 15:23:35 +0200, "Lasse N. Larsen"
<affaldspost@webspeed.dk> wrote:

>det virker desværre bare ikke, jeg kan ikke finde de filer som den siger jeg
>skal slette.

Jeg vælger så at citere under...:

Prøv at download HijackThis og henvend dig så i forum på
http://www.spywarefri.dk/forum/, hvor de er flinke til at hjælpe med
problemer som dit.

mvh /Snedker
---