Hviken ord kan man bruge i request
Fra : Martin Dalgaard

Dato : 31-08-04 14:28

Hvilken ord kan man bruge i requst altså ligesom AND, AS, THEN og
IF.

Tak på forhånd.

Martin Dalgaard.

'you never no when you gonna use it'

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jakob Andersen

Dato : 31-08-04 23:45

"Martin Dalgaard" <info@dragonsandslayers.dk> wrote
> Hvilken ord kan man bruge i requst altså ligesom AND, AS, THEN og
> IF.

Jeg er lidt i tvivl om hvad du mener kan du give et eksempel eller forklare
dig lidt nærmere?

--
Jakob Andersen

Fra : Martin Dalgaard

Dato : 02-09-04 12:45

ok et eksemple når du skriver Request.form(****)=2
så kan du fks. skrive "THEN".... også en session

Fra : Jakob Andersen

Dato : 03-09-04 14:57

"Martin Dalgaard" <info@dragonsandslayers.dk> wrote
> ok et eksemple når du skriver Request.form(****)=2
> så kan du fks. skrive "THEN".... også en session

Jeg er ked af det, men jeg forstår stadig ikke hvad du mener.

--
Jakob Andersen