IE 6.0: autofuldførelse
Fra : Erland Stig Bredgaar~

Dato : 31-08-04 13:55

Min IE 6.0 har en ret irriterende 'feature': Jeg ønsker ikke at aktivere
'autofuldførelse' for andet end webadresser. Men IE kommer ofte op
med et skilt: 'Vil du aktivere autofuldførelse' - og selv om jeg hver
gang svarer 'nej', så kommer skiltet igen næste gang. En gang var jeg
eller min kæreste ved en fejl kommet til at trykke på 'ja', hvorefter
jeg måtte til at bruge en hulens tid på at finde indstillingen og få den
deaktiveret igen. Og hvad er det første der sker herefter? Jo, IE
spørger: 'Vil du aktivere autofuldførelse'...

Kan det ikke lade sig gøre at deaktivere dette temmelig irriterende skilt?

IE version: 6.0.2800.1106
Win2000 SP4 med alle anbefalede opdateringer fra Windows Update.

Mvh. Erland

Fra : Lasse Rønlev

Dato : 31-08-04 15:35

FUNKTIONER - INDSTILLINGER
Vælg fanebladet "Indhold". Klik på knappen "Autofuldførelse".
Fjern flueben i de relevante bokse...

Lasse

Fra : Erland Stig Bredgaar~

Dato : 31-08-04 16:50

"Lasse Rønlev" skrev

> FUNKTIONER - INDSTILLINGER
> Vælg fanebladet "Indhold". Klik på knappen "Autofuldførelse".
> Fjern flueben i de relevante bokse...

Tak for dit gode råd. Men: det er præcis, hvad jeg allerede har gjort.
Min IE bliver imidlertid ved med at opfordre mig til at aktivere
autofuldførelse via et 'skilt', der kommer op hver gang jeg har været
i nærheden af en eller anden webformular - og det er disse irriterende
'servicemeddelelser' jeg ønsker at blive fri for.

Mvh. Erland