placering af timer i asp
Fra : Steffan Høj

Dato : 30-08-04 14:16

jeg har lavet en dato og klok timer i asp.. den vil jeg gerne
vide hvordan jeg får flyttet ned i højre hjørne. jeg har prøvet
med nogle tags osv. fra html og css men intet virker..

hvad skal jeg skriv og hvor?

mvh steffan høj (aka. ZTQ)

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 30-08-04 14:44

Steffan Høj skrev:

> jeg har lavet en dato og klok timer i asp.. den vil jeg gerne
> vide hvordan jeg får flyttet ned i højre hjørne.

Det er et html/css-spørgsmål (der hører til i html-gruppen).

Læg mærke til at "ned i højre hjørne" kan være flere ting - er det
nederste højre hjørne af browservinduet eller er det nederst til
højre i dokumentet? (det er ikke samme sted hvis der er scroll på
vinduet).

> jeg har prøvet med nogle tags osv. fra html og css men intet
> virker..

Hvad har du prøvet? Giv gerne et link til din side - så er det
lettere at se sammenhængen. Se evt. siden her:
<http://infimum.dk/HTML/hjaelpmig.html>
--
Jens Gyldenkærne Clausen