vcdimager > 0.7.2
Fra : Mads Jensen

Dato : 29-08-04 20:33

Hej

Er der mon en venlig sjæl, der har den version af vcdimager, som er
påkrævet af K3B ? www.vcdimager.ord er død, og den ligger ikke på nogen
af GNU's mirrors :-/ (der ligger en 0.6.2 version fra 2001, men ingen
0.7.2 version )

Bliver meget takenemmelig, hvis der er en, der har den.

mvh.
Mads
--
Mads Jensen - http://www.ddfr.dk
I have not got a suspicious email!

A: Top answers
Q: What's the most annoying thing on UseNet ?

Fra : Thomas Overgaard

Dato : 29-08-04 20:50

Mads Jensen wrote :

> Bliver meget takenemmelig, hvis der er en, der har den.

Kan du ikke bruge denne her:
--
Thomas O.

This area is designed to become quite warm during normal operation.

Fra : Mads Jensen

Dato : 30-08-04 14:37

Thomas Overgaard wrote:
> Kan du ikke bruge denne her:

Tak for hjælpen, igen-igen :D

mvh.
Mads
--
Mads Jensen - http://www.ddfr.dk
I have not got a suspicious email!

A: Top answers
Q: What's the most annoying thing on UseNet ?

Fra : Anders Lund

Dato : 29-08-04 20:50

Mads Jensen wrote:

> [...]
> påkrævet af K3B ? www.vcdimager.ord er død, og den ligger ikke på nogen
> af GNU's mirrors :-/ (der ligger en 0.6.2 version fra 2001, men ingen

Måske dette kunne hjælpe dig på vej?

http://www.freebsd.org/cgi/pds.cgi?ports/multimedia/vcdimager

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Mads Jensen

Dato : 30-08-04 14:37

Anders Lund wrote:
> Måske dette kunne hjælpe dig på vej?
>
> http://www.freebsd.org/cgi/pds.cgi?ports/multimedia/vcdimager

Nope, alle links er døde, ihvertfald når jeg lige tester dem. Thomas
Overgaard sendte dog en post et minut tidligere, hvor det ser ud til at
virke. (Har ikke installeret det endnu!)

mvh.
Mads
--
Mads Jensen - http://www.ddfr.dk
I have not got a suspicious email!

A: Top answers
Q: What's the most annoying thing on UseNet ?

Fra : Anders Lund

Dato : 30-08-04 16:38

Mads Jensen wrote:

> Nope, alle links er døde, ihvertfald når jeg lige tester dem. Thomas

Det kan jeg da godt se nu - det kiggede jeg slet ikke efter. :)

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk