pdf som attachment
Fra : developer

Dato : 28-08-04 20:40

Hej!
Brevflet har den funktion at man kan sende det som vedhæftet word-fil i en
email.
Jeg har installeret pdf-driver.

Kan dog ikke finde ud af, hvordan jeg skal vælge pdf-format:
Jeg har prøvet at lave en makro, for at se, hvad der sker:
Sub emailflet()
'
' emailflet Makro
' Makro indspillet 28-08-2004 af assistent
'
With ActiveDocument.MailMerge
.Destination = wdSendToEmail
.MailAsAttachment = True
.MailAddressFieldName = "email"
.MailSubject = "faktura"
.SuppressBlankLines = True
With .DataSource
.FirstRecord = 1
.LastRecord = 2
End With
.Execute Pause:=False
End With

Alternativt har jeg prøvet at finde en makro, som tager et hoveddokument og
skriver ud til flere doc-filer med id i navn, så jeg
vil kun mappe til en email.
Men så mangler jeg stadig automatiseringen af pdf-konverteringen og
forsendelsen...?
Hilsen
Bjørn

Fra : Anders Nielsen

Dato : 29-08-04 21:27

"developer" <b.d.jensen@gmxMASPON.net> skrev i en meddelelse news:4130df83$0$189$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> [...]
> email.
> Jeg har installeret pdf-driver.
>
> Kan dog ikke finde ud af, hvordan jeg skal vælge pdf-format:

Skal dokumentet flettes til mange adressater, eller er det bare
et dokument til en modtager ? Acrobat har da en funktion hvor
du kan vælge at konvertere til pdf-fil og sende pr. e-mail.

Fra : bdjensen

Dato : 30-08-04 11:56

Hej Anders!
Der er X dokumenter som hver især har deres specifikke modtager.
Hilsen
Bjørn