Hvordan åbener jeg en bruges kalender dire~
Fra : Salva

Dato : 28-08-04 00:19

På vores netværk bruger vi Outlook 2003/XP koblet op mod Exchange 2000.

På vores intranet vil jeg gerne kunne linke direkte til en brugers kalender.
Det kan jeg finde ud af hvis jeg bruger webmail adressen
(http://90.80.20.50/exchange/hju/kalender) men jeg vil gerne have at den
åbnede i Outlook. Det ser lidt pænere ud og er nemmere for brugeren at
bruge.

Hvordan gør jeg det?

Jeg har prøvet med "outlook:\\mailbox - bruger/kalender" men jeg kan kun
åbne min egen. (det ser ikke ud til at det er et rettighedsproblem)

Til gengæld, hvis jeg opretter en kalender i "Offentlige mapper" på
Exchange, så kan jeg godt linke til kalenderen så den åbnes i Outlook.

Er der nogen der har en ide.?

-salva