Film/animation om netværk
Fra : Anders Sørensen

Dato : 27-08-04 13:26

Hej

For nogen tid siden var der en her i gruppen som henviste til en
animationsfilm om netværk. Den var meget humoristisk og nem at forstå.
Hvem har et link?

Mvh.
Anders Sørensen
Fjern NejTakTilSpam. i e-mail adressen ved svar

Fra : Peter Jensen

Dato : 27-08-04 13:28

"Anders Sørensen" <anders@NejTakTilSpam.torp-sorensen.dk> skrev i en
meddelelse news:mu9ui0p24lgutut1090k2snrvn8oendkbi@4ax.com...
> Hej
>
> For nogen tid siden var der en her i gruppen som henviste til en
> animationsfilm om netværk. Den var meget humoristisk og nem at forstå.
> Hvem har et link?

Det må næsten være den klassiske "Warriors Of The Net":
http://www.warriorsofthe.net/

--
Peter J

Fra : Anders Sørensen

Dato : 27-08-04 14:38

Den Fri, 27 Aug 2004 14:28:11 +0200, skrev "Peter Jensen"
<spateldask@lovelyspam.hotmail.com>:

> [...]
>meddelelse news:mu9ui0p24lgutut1090k2snrvn8oendkbi@4ax.com...

>Det må næsten være den klassiske "Warriors Of The Net":

Tak, det var lige præcis den.

Fra : Villum Sejersen

Dato : 27-08-04 18:09

Peter Jensen skrev:

> Det må næsten være den klassiske "Warriors Of The Net":
> http://www.warriorsofthe.net/

Og hvordan kommer man videre fra startsiden dér? Jeg kan ikke få nogen
som helst animation/film frem? Enten sker der ingenting med det samme,
eller også er der en uendelig lang ventetid på at der heller ingenting
sker. Hvad format har filmen/animationen?

NB. Mozilla/FireFox på debian unstable. Hvilke plug-ins skal fungere for
at kunne se animationen?

mvh Villum Sejersen

Fra : Thomas Scholz

Dato : 27-08-04 20:10

Villum Sejersen wrote:

> [...]
> eller også er der en uendelig lang ventetid på at der heller ingenting
> sker. Hvad format har filmen/animationen?
Filmen er en standard mpeg-1 fil. Det du har problemer med, er den flash
menu som sitet har.

> NB. Mozilla/FireFox på debian unstable. Hvilke plug-ins skal fungere for
> at kunne se animationen?
Flash/shockwave? :)

--
Thomas

Fra : Peter Jensen

Dato : 27-08-04 22:18

"Thomas Scholz" <thomas@scholz.dk> skrev i en meddelelse
> Filmen er en standard mpeg-1 fil. Det du har problemer med, er den flash
> menu som sitet har.

Der er en helt regulær tekstmenu nedenunder som fungere fint her
med flash slået fra.
Linket "download" i tekstmenuen fører mig til denne side hvor filmen
kan hentes i flere versioner:
http://www.warriorsofthe.net/movie.html
bl.a den fulde engelske udgave i high quality:
http://www.warriorsofthe.net/cgi-bin/download.pl/warriors-1150?url=http://ftp.sunet.se/pub/tv+movies/warriors/warriors-1150.mpg

--
Peter J

Fra : Ole Stigaard

Dato : 28-08-04 16:43

On Fri, 27 Aug 2004 19:09:10 +0200, Villum Sejersen
<vse_slet_dette_@_slet_dette_privat.tdcadsl.dk> wrote:

<http://www.warriorsofthe.net/cgi-bin/download.pl/warriors-700-dk-VBR?url=http://www1.warriorsofthe.net/mirror/warriors-700-dk-VBR.mpg>
eller
shor.ter.dk: <http://shor.ter.dk/746752819>