48-bit LBA
Fra : Pipeline

Dato : 27-08-04 03:56

Jeg overvejer at købe en 160GB HD, men kan ikke finde ud af om mit mobo
kører 48-bit LBA? Jeg har ledt på nettet, og sendt en mail til ECS men intet
svar.
Mit mobo er et ECS K7S6A, og jeg kører Win XP Pro SP1.
Findes der evt. et program der kan se om man kan køre 48-bit LBA på
bundkortet?

--
MVH/Regards
Pipeline (Remove XXXXXX to reply)

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 27-08-04 07:43

Pipeline wrote:

> mobo kører 48-bit LBA? Jeg har ledt på nettet, og sendt en mail til
> ECS men intet svar.

ECS får du ikke svar fra

Jesper G. Poulsen

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 27-08-04 18:39

"Pipeline" <ng2XXXXXX@odeu.dk> crashed Echelon writing

> Findes der evt. et program der kan se om man kan køre 48-bit LBA på
> bundkortet?

Mener SiSoft Sandra kan fortælle det.

--
Bjarke Andersen