Besøget hos SI games i London - FM manager~
Fra : Nicolai

Dato : 26-08-04 10:58

Efter besøget i london igår hos Sports Interactive er vi blevet MEGET klogere
på det kommende FM.

Jeg kan fortælle, at betatestningen er mere lovende end nogensinde, og at
spillet er meget mere modent på dette tidspunkt end nogen af de tidligere
var, så derfor forventer vi ikke helt så mange patches.

Af nye features kan nævnes manager mind-games, som fungerede kanon godt,
store taktikmuligheder hvor der er slidere for de forskellige muligheder,
samt split-screen match view - max lovende.

På den tekniske er understøttelsen for dual cpu implementere, så folk med
dual cpu eller bare hypertreading vil sætte pris på det :)

Vi må ikke afsløre release-datoen, men forsinkelser virker utænkeligt.

--
Med venlig hilsen / Best regards
Nicolai - www.cmdanmark.dk

Fra : Søren R

Dato : 26-08-04 11:23

On Thu, 26 Aug 2004 11:57:47 +0200, "Nicolai" <emailxyznifo@fogh.com>
wrote:

> [...]
>dual cpu eller bare hypertreading vil sætte pris på det :)
>
>Vi må ikke afsløre release-datoen, men forsinkelser virker utænkeligt.

Det lyder lovende...Hvorfor har det altid været så svært at vente på
det spil?

Det er det samme næsten hvert år
--
Søren R

¤ Træt af reklamer? http://www.hadereklamer.dk ¤
¤ http://www.esportnews.com ¤

Fra : Nicolai

Dato : 26-08-04 13:36

> Det lyder lovende...Hvorfor har det altid været så svært at vente på
> det spil?
Jeg fatter det heller ikke :)

> Det er det samme næsten hvert år

Store ændringer nu - men ingen tvivl om det er SI der står bag :)

Fra : Nicolai

Dato : 26-08-04 15:56
Fra : Kasper Aae

Dato : 26-08-04 20:20

wrote:

>Af nye features kan nævnes manager mind-games, som fungerede kanon godt,

Ja, det er en sjov feature, og også noget af det jeg har efterlyst -
meget mere interaktion mellem managers, staff og spillere. Spørgsmålet
er så bare, om det er en langtidsholdbar feature, eller blot en
gimmick som man hurtigt ignorerer.

>store taktikmuligheder hvor der er slidere for de forskellige muligheder,

Det giver en del flere nuancer end blot ja eller nej, til f.eks.
langskud. Jeg synes nu holdinstruktionerne ser mere spændende ud, med
sliders til Creative Freedom, Tempo og Width, samt mulighederne for at
sætte en target man, en playmaker og for at indstille hvor langt oppe
på banen forsvarskæden skal stå.

--
Kasper Aae

Fra : Dopedog

Dato : 27-08-04 12:56

> [...]
> dual cpu eller bare hypertreading vil sætte pris på det :)
>
> Vi må ikke afsløre release-datoen, men forsinkelser virker utænkeligt.

Det bliver SÅ fedt :D

-Ronnie

--
Fjern DELETETHIS ved privat svar

Remove DELETETHIS when answering private

Jellybelly@ofir.dk sucks