Hvilket bundkort?
Fra : Sørensen

Dato : 26-08-04 10:26

Lad mig nu få nogle anbefalinger til et nyt bundkort:
1) Jeg skal kunne bruge min nuværende Intel Pentium 4HT, 2600 MHz processor.
2) Chipsæt skal IKKE være INTEL - er dog usikker på, om det kan lade sig
gøre, hvis jeg vil holde fast i min Intel processor...??
3) Jeg ønsker IKKE diverse ting som RAID og lign., men hellere et lille, men
stabilt kort, uden forstyrrende elementer.
4) Jeg har ikke brug for onboard grafikkort og onboard lydkort - men gerne
onboard netkort
5) Jo flere USB udgange jo bedre.

Hvad foreslås af eksperterne? Stabilitet og problemfri kørsel er
kodeordene...

m.v.h.
sørensen

Fra : Saitek

Dato : 27-08-04 11:41

"Sørensen" <remove_pbs@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> onboard netkort
> 5) Jo flere USB udgange jo bedre.
>
> Hvad foreslås af eksperterne? Stabilitet og problemfri kørsel er

hør du stiller for mange betingelser op. det får da "experterne" som du
siger til at opgive. Hvorfor lader du ikke bare være med at bruge onbord
grafik, lyd og raid selv om det er på bundkortet.

Foreslår at du går på EDB priser og checker et bundkort ud som passer til
din processor. Så kan du vel finde et andet chipset, eller hvad?

Du kan ofte nærlæse hvad andre siger om det kort du vælger, altså de der
allerede har købt. det siger noget om stabilitet.

med venlig hilsen..