Excel - HVIS SÅ, henvise til felt
Fra : MAndersen

Dato : 26-08-04 07:03

Jeg har i et felt, en HVIS funktion.

Hvis D10 = V47 så skal værdien i felt E6 stå.

Jeg har skrevet =Hvis(D10="V47":E6)

Det virker ikke, hvad gør jeg galt. Semikolon skal vel kun bruges, hvis jeg
vil have erstattet E6 af et tal?

MAndersen

Fra : MFO

Dato : 26-08-04 07:11

MAndersen wrote:

> [...]
>
> Jeg har skrevet =Hvis(D10="V47":E6)
>
> Det virker ikke, hvad gør jeg galt. Semikolon skal vel kun bruges,
> hvis jeg vil have erstattet E6 af et tal?

Næ, du skal bruge semikolon (i en dansk Exel). Så
=HVIS(D10="V47";E6)
virker.

--
Michael

Fra : MAndersen

Dato : 26-08-04 07:48

"MFO" <mfro61@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Næ, du skal bruge semikolon (i en dansk Exel). Så
> =HVIS(D10="V47";E6)
> virker.
> Michael

Takker, jeg syntes jeg havde forsøgt det.

MAndersen