browservindue i givent størrelse fra CD
Fra : Martin

Dato : 26-08-04 00:38

Problem:
Jeg vil gerne have at når man putter en cd i drevet sørger en .inf fil for
at åbne et browservindue A i en given størrelse fx. 990 x 700 px.

Jeg kender winopen.exe men den åbner vinduet i fuld størrelse.
Jeg kan så få A til at loade vindue B i en given størrelse, men A skal så
lukkes uden at man skal trykke ok for at lukke vinduet.

Nogle løsninger med winopen.exe eller lign. måske i kombination med noget
javascript?

Martin

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 26-08-04 01:38

Martin skrev:

>Jeg vil gerne have at når man putter en cd i drevet sørger en .inf fil for
>at åbne et browservindue A i en given størrelse fx. 990 x 700 px.

Når du stiller spørgsmålet i flere grupper så bør du x-poste og
sætte fut til den mest relevante gruppe.
Når du vil stille spørgsmålet i flere grupper, så gør du det ved
at skrive nyhedsgruppenavnene i tilfeltet adskilt med et komma og
sætte opfølgning til den mest relevante.
Men som regel er der ikke grund til at poste spørgsmål i flere
grupper, er der nogen, der kan svare, så skal du nok få svar.
Læs gerne http://www.usenet.dk/netikette/crosspost.html.
--
Knud