> "Else Holm" <elseholm@*REMOVE*mail.tele.dk> wrote in message
> news:412c237a$0$178$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> > Hejsa
> > Jeg har invisteret i dennes uges tilbud på en autostol i Kvickly.
> >
http://kvickly.dk/tilbudsavis.asp
> >
> > Nu er problemet så bare, at jeg simpelthen ikke kan finde ud af at
montere
> > den i bilen.
> > Brugsanvisningen kunne liså godt være skrevet på kinesisk - den gir
INGEN
> > mening.
> >
> > Har nogen her købt samme stol og fundet frem til en rigtig montering?
> >
> > Barnet skal sidde fremadvendt.
> >
> >
> > Mvh
> > Else (peter)
> >
> >
>
>
"Henrik Lumholdt Sørensen" <Henriklumholdt@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:gX_Wc.383$Wd4.291@news.get2net.dk...
> Hvad med at tage stol og bil
med ned til forretningen og så bede dem
om
> at hjælpe dig, det er jo vigtigt at den bliver korrekt monteret,
> "brugsviledninger" kan være rimelig uforståelige nogle gange.
> Held og lykke,
>
> vh. pernille
Hej Else
Jeg ved at dårlig eller manglende vejledning kan betegnes som en mangelvare.
Så hvis det bliver umuligt at få autostolen på plads, med eller uden
Kvickly's hjælp, kan handlen gå tilbage, ved at henvise til manglen på en
ordentlig brugsanvisning.
Jeg håber dog at I finder ud af det, så I sparer tid på at købe en anden.
Mvh
Emil