Saekodive
Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 23-08-04 21:30

Hej,

Jeg har købt en fed Saekodive maske i thailand, men hvem forhandler dem
herhjemme?

Fra : Tommy Larsen [Scubag~

Dato : 23-08-04 22:59

Hvilken model ????
Søsport , OceanDive og undertegnede forhandler visse Saekodive
modeller........

mvh
Tommy
Scubagear

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 24-08-04 11:11

> Hvilken model ????

Den hedder MM107 og er af frameless typen :)

Fra : Tommy Larsen [Scubag~

Dato : 24-08-04 11:20

Den har vi ....dog kun i "sølv" i øjeblikket....sort kommer

Fra : Tommy Larsen [Scubag~

Dato : 26-08-04 12:46

Og nu har vi osse de sorte på lager.......

Tommy
www.Scubagear.dk