Maax Payne 2: error need d3d card
Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 23-08-04 20:26

Hejsa

Har lige installeret DirectX 9.0c og nyeste NVidia drivere (TI4200) i et
forsøg på at få CS:source til at virke
Så popper en lidt "sjov" fejl fra Max Payne 2 sørme op med at spillet
kræver et d3d kort - yeah right
Nyere/andre spiller kløjs ikke i det
Jeg har prøvet at lægge en nyere patch til spillet på

Nogen ideer?

- Peter

Fra : Sune Salminen

Dato : 23-08-04 23:28

Peter Lykkegaard wrote:
> [...]
> kræver et d3d kort - yeah right
> Nyere/andre spiller kløjs ikke i det
> Jeg har prøvet at lægge en nyere patch til spillet på

Prøv en ældre driver til kortet, f.eks. 52.16

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 24-08-04 17:31

"Sune Salminen" wrote

> Prøv en ældre driver til kortet, f.eks. 52.16

Hehe, det var ca det eneste jeg ikke ville ha
Jow jeg har overvejet det, og det bliver sikkert løsningen

Det kan ikke DirectX 9.0c der ødelægger?
Ellers må man vente til næste driver version

- Peter