Poll...
Fra : Michael

Dato : 23-08-04 12:01

Hej!
Er der nogen, der ligger inde med en god asp-poll man kan/må benytte på sin
side?
Jeg har kigget på html.dk og activedeveloper.dk, men synes ikke rigtigt, der
er nogle, der fungerer ordentligt.

På forhånd tak!

/Michael

Fra : Bjarne

Dato : 23-08-04 16:30

"Michael" <giderikke@spammes.nu> skrev i en meddelelse
> Hej!
> Er der nogen, der ligger inde med en god asp-poll man kan/må benytte på
sin
> side?

Jeg har denne, kan ikke huske hvor jeg har fundet den!!!

http://www.birkealleen.dk/webmaster/eksempler/afstemning/afstemning.asp

Vh Bjarne

Fra : Michael

Dato : 23-08-04 21:00

> Jeg har denne, kan ikke huske hvor jeg har fundet den!!!
>
> http://www.birkealleen.dk/webmaster/eksempler/afstemning/afstemning.asp

Den ser ikke så tosset ud - har du den liggende til download et eller andet
sted?

/Michael

Fra : Bjarne

Dato : 24-08-04 09:46

> Den ser ikke så tosset ud - har du den liggende til download et eller
andet
> sted?

Ja, har nu lavet et link til download af scriptet på denne side.
Bemærk at det ikke er mig der har lavet scriptet!

http://www.birkealleen.dk/webmaster/eksempler/afstemning/afstemning.asp

Fra : Michael

Dato : 24-08-04 11:18

> Ja, har nu lavet et link til download af scriptet på denne side.
> Bemærk at det ikke er mig der har lavet scriptet!
>
> http://www.birkealleen.dk/webmaster/eksempler/afstemning/afstemning.asp

Takker