Outlook 2000
Fra : Tommy Rasmussen

Dato : 23-08-04 08:02

Hej

Hjemkommet fra ferie åbnede jeg Outlook 2000 for at checke mail. Der var 142
stk, de fleste spammail, hvoraf nogle blev frasorteret af Norton Antivirus,
andre spamfighter.
Systemet har virket upåklageligt indtil nu. Når jeg forsøger at åbne Outlook
2000, kommer der kun et åbningsbillede frem. Derpå sker der intet.
Programmet åbner simpelthen ikke.

Har prøvet at afinstallere hele officepakken og geninstallere igen; men med
samme resultat.

Hvad kan der være galt??

Med venlig hilsen

Tommy Rasmussen

Fra : Søren Blom

Dato : 23-08-04 12:56

"Tommy Rasmussen" <t-ras@esenet.dk> skrev
> [...]
Outlook
> 2000, kommer der kun et åbningsbillede frem. Derpå sker der intet.

Prøv at start Outlook op som du altid har gjort, for så at lade maskinen stå
til Outlook starter op af sig selv. Der kan godt gå lang tid inden at
Outlook er klar, du må ikke bruge computer til andet imens, men det har
virker for mig da jeg brugte Outlook 2000, så det burde også virke for dig.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Tommy Rasmussen

Dato : 23-08-04 16:08

> [...]
> Outlook er klar, du må ikke bruge computer til andet imens, men det har
> virker for mig da jeg brugte Outlook 2000, så det burde også virke for

Hej Søren Blom
Tak for hjælpen. Efter ca. ¾ time kom der gang i Outlook igen. Det virker
som det plejer; Men hvad var gået galt?

Mvh

Tommy Rasmusen

Fra : Søren Blom

Dato : 23-08-04 22:18

"Tommy Rasmussen" <t-ras@esenet.dk> skrev
> Tak for hjælpen. Efter ca. ¾ time kom der gang i Outlook igen. Det virker
> som det plejer; Men hvad var gået galt?

Hej Tommy

Godt at det lykkedes dig at få liv i Outlook igen, hvad det er der sker aner
jeg faktisk ikke, har heller ikke nogen ide om det, så det er et åbent
spørgsmål hvad der går galt, selv opdaget jeg løsningen ved et tilfælde.