ASUS A7N8X-E DE LUXE og Kingston ram
Fra : Michael Hansen

Dato : 23-08-04 00:37

Hejsa gruppe.
Er der noget om snakken om at ASUS A7N8X-E DE LUXE og kingston ram ikke
kører så godt sammen, eller er det bare løs snak.
Jeg har hørt flere snakke om det, og læst lidt om det, men har ikke kunnet
finde noget konkret.

Har selv ovennævnte bundkort og 512mb PC 2700 kingston ram, og jeg kan være
lidt i tvivl om min maskine nu køre optimalt, for af og til har jeg
problemer med f.eks.brænding af dvd´er, her får jeg nogle gange
brændingsfejl eller hvis det er film jeg brænder, så kan de finde på at
hakke mod slutningen, og det gjorde de aldrig før jeg skiftede
bundkort.(fra Asrock k7vt4-4x til Asus a7n8x-e de luxe)
Jeg brænder KUN fra harddisk til medie, ALDRIG fra medie til medie, skal jeg
lige tilføje.

Men til gengæld, så har jeg fået mere liv i nogle af mine spil.
Men hvordan disse ting hænger sammen rent ram mæssigt er jeg ikke på det
rene med.

Jeg har bare indtrykket af at rammene bruges meget ved brænding fra HD til
medie, men hvorvidt de bruges i spil er vel meget forskelligt fra spil til
spil.

I nogle spil, specielt racerspil f.eks, det lidt ældre Rally Masters kan
maskinen sågar finde på nærmest at "fryse" billedet et sekund eller to, og
så køre videre, det er som om et eller andet ikke helt kan følge med.

Er her nogen som har draget erfaringer omkring dette,eller ved noget
konkret, så lad mig endelig høre fra dig.

På forhånd tak.

Michael.
ASUS A7N8X-E DE LUXE, ATHLON XP 2400+, PC2700 KINGSTON RAM, WIN XP PRO+SP1,
GFORCE 3 TI200, DIRECTX 9.0C, SAMT DE NYESTE NVIDIA DRIVERE TIL BÅDE BUND
OG GRAFIKKORT.