Ingen adresselinie.?
Fra : Mr. Mox

Dato : 21-08-04 11:42

Jeg har idag pludseligt mistet adresselinien i IE på min bærbare PC.
Jeg har naturligvis prøvet 100 gange at gå til Vis - værktøjslinier-Adresse
men den vil ikke komme frem hvadenten jeg vinkler eller ej???
Til gengæld er der kommet en "nedtonet" boks med "Adresse" ude i højre side
af den linie hvor men har ikoner for Mail, Printer, Messsenger etc. Men den
"gør" ikke noget.
Jeg kan højreklikke på den og ved "afvinkling" af den, forsvinder boksen,
men jeg kan stadig kun få denne tilbage hvis jeg klikker "Adresse" altså får
jeg ikke en normal adresselinie hvor jeg kan skrive: www.etc

Hvem har en løsning til mig?

Med venlig hilsen Mr. Mox

Fra : Bo Christensen

Dato : 21-08-04 12:00

Mr. Mox wrote:

> Jeg har idag pludseligt mistet adresselinien i IE på min bærbare PC.
> Med venlig hilsen Mr. Mox

Hvad med at skifte til Moxilla

Vis + Værktøjslinjer + Lås værktøjslinjerne
Herefter kan du trække den på plads.

Mvh.

Bo.

Fra : Mr. Mox

Dato : 21-08-04 18:58

Hej Bo
1000 tak for hjælpen, jeg måtte prøve et par gange før det lykkedes, men nu
funker det fint.
Jeg kende ikke Mo(x)zilla, har dog før kørt med Forte Agent med megen glæde,
men jeg skiftede til IE fordi der er så mange bøger om dettte program.
Dog synes det mig at man ikke savnede bøgerne når man kører Agent!!!!!! Så
det ender nok med at jeg gårt tilbage dertil. Jeg kan dog godt lide at
programmet er oversat til dansk.
"Bo Christensen" <bodelete@eraseprivatremove.dk> skrev i en meddelelse
Tak og mvh Mr. Mox

Fra : Anders Lund

Dato : 21-08-04 20:27

Mr. Mox wrote:

> Jeg kende ikke Mo(x)zilla, har dog før kørt med Forte Agent med megen glæde,
> men jeg skiftede til IE fordi der er så mange bøger om dettte program.

Hmm ... Forte Agent, er det ikke en news (og mail?) reader? IE er en
Internet browser.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Tanja Christensen

Dato : 22-08-04 01:57

Anders Lund skrev:

>Hmm ... Forte Agent, er det ikke en news (og mail?) reader? IE er en
>Internet browser.

Mr. Mox er jo også tryllekunster. Så alt kan sikkert lade sig gøre.
http://www.moxmagic.dk/

--
Tanja
CHICKENS: The only animals you eat before they are born

Fra : Mr. Mox

Dato : 23-08-04 19:57

Kære Tanja. Tak for dit svar, sæ'følit er Agent ikke en browser, tilgi' en
gammel mand.

Men kom ikke og sig at man ikke kan have stor glæde af ""Chick's" in
between!
mvh Mr. Mox