Menuer - der overlapper
Fra : Jorgen [2400/DK]

Dato : 21-08-04 08:54

Hej,

hvordan laver man en menu, som overlapper "andet indhold" på siden - se
f.eks. :

http://teknikogsjov.gilau.dk/

Her overlapper undermenuerne midten af siden,

-jørgen

Fra : Jorgen [2400/DK]

Dato : 21-08-04 10:25

Og nu har jeg så lært at lave det via DHTML..

www.jorgen.dk/beta3

mit problem er dog, at jeg i min main frame er nødt til at tilføje to
javascript liner i i hhv. body og head:

<head>
<script type="text/javascript" language="JavaScript1.2"
src="java/stm31.js"></script>
</head>
<script type="text/javascript" language="JavaScript1.2"
src="java/menu_cnt.js"></script>

kan dette løses via CSS ?? så jeg f.eks. har det defineret i min format CSS
fil ??

- jorgen

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 21-08-04 14:52

Nej.

On Sat, 21 Aug 2004 11:25:06 +0200, "Jorgen [2400/DK]"

Fra : Anders Thorsen Holm

Dato : 21-08-04 18:07

"Jorgen [2400/DK]" <nordvest@nordvest.com> wrote:

> mit problem er dog, at jeg i min main frame er nødt til at tilføje
> to javascript liner i i hhv. body og head:
[snip]
> kan dette løses via CSS ?

Nej. CSS bruges ikke til at modificere indholdet af sider, men til at
foreslå, hvordan indholdet skal præsenteres.

--
Anders Thorsen Holm, BSc i datalogi-multimedier.

Jeg søger fuldtidsjob i Århus - gerne studierelevant, men ingen
betingelse. Læs mit CV: http://www.thorsenholm.dk/cv/