kalender program
Fra : Hans Houmøller

Dato : 21-08-04 00:29

Hvis jeg godt vil kunne lave en kalender der kan fremdatere hvad jeg har
skrevet i den i 2004 til 2005 osv, hvilket program kan så anbefales til
Linux?
Hans

Fra : FePe

Dato : 22-08-04 18:32

Hans Houmøller <hanshoumoller@mail.dk> writes:

> Hvis jeg godt vil kunne lave en kalender der kan fremdatere hvad jeg har
> skrevet i den i 2004 til 2005 osv, hvilket program kan så anbefales til
> Linux?
> Hans

Det er måske lidt i overkanten at bruge Emacs til det, men i den
indbyggede "calendar" kan man skrive aftaler i ren tekstformat, og så
bare rette året ellere årene. Fra Emacs' info-fil:

,--------------------------------------------

`--------------------------------------------

FePe.

Fra : JSM

Dato : 22-08-04 22:21

Den Sat, 21 Aug 2004 01:29:22 +0200. skrev Hans Houmøller:

> Hvis jeg godt vil kunne lave en kalender der kan fremdatere hvad jeg har
> skrevet i den i 2004 til 2005 osv, hvilket program kan så anbefales til
> Linux?
> Hans
Hvad med Ximian Evolution ? Du kan bruge "Genindtræffelse" (er helt vild
med ord til at flytte/gentage en aftale til året efter.

mvh
Jesper

Fra : Jesper Mørch

Dato : 04-09-04 08:20

JSM wrote:

> Hvad med Ximian Evolution ? Du kan bruge "Genindtræffelse" (er helt vild
> med ord til at flytte/gentage en aftale til året efter.
>
> mvh
> Jesper

KOrganizer kan noget af det samme (i fald du foretrækker den istedet)

Mvh Jesper