øvøvøvøvøvøøvøv
Fra : kTTs

Dato : 09-05-01 11:35

Er der nogen i denne dejlige gruppe der ved hvor man kan få sig en ny
stempelring til sit Polini Evolution kit..? Er det samme ring som til
Polini's andre kits....?

Det haster lidt, jeg kører rundt med et sølle 80ccm kit for tiden fordi der
ikke er nogen kompression på mit Evo... og den rykker altså ikke meget møg
sådan en standard 48 mm jern-cylinder..... =(

Mvh

kTTs

Fra : Simon D. Hansen

Dato : 09-05-01 11:36

kTTs wrote:

> Er der nogen i denne dejlige gruppe der ved hvor man kan få sig en ny
> stempelring til sit Polini Evolution kit..? Er det samme ring som til
> Polini's andre kits....?

www.scooter-racing.dk - Smid Donati en mail, jeg er 100 på han er mand for at
klare det.

--
Med Venlig Hilsen - Kind Regards
Simon D. Hansen aka Sputte

Fra : Christian

Dato : 09-05-01 13:39

> www.scooter-racing.dk - Smid Donati en mail, jeg er 100 på han er mand for
at
> klare det.

Desværre kan Donati, ikke klare løse stempel ringe, men det kan Moto-Line,
jeg står nemlig også og skal have nye stempelring/kydspind/låseringe, det
lille sæt koster 220,- + moms ved Moto-Line

kTTs hvor langt har du kørt med dit Evolution kit ?

Mvh Christiian

Fra : Claus Stripp

Dato : 09-05-01 22:26

donati kan godt klare løse stempel ringe!! jeg købte til mit corsa kit da
jeg havede det!! :0)

--
MVH
Claus Stripp

Fra : kTTs

Dato : 10-05-01 15:39

"Christian" <dsl5013@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Desværre kan Donati, ikke klare løse stempel ringe, men det kan Moto-Line,
> jeg står nemlig også og skal have nye stempelring/kydspind/låseringe, det
> lille sæt koster 220,- + moms ved Moto-Line

Øv =(

> kTTs hvor langt har du kørt med dit Evolution kit ?

Ca. 8000 km..... Uden skift af noget som helst =)

Ingen mislyde eller noget som helst... lige bortset fra at nu vil den ikke
starte på grund af den f&")%%! stempelring...

Mvh.
kTTs
ktts_the_mighty@hotmail.com