Office 2003 højerkliks funktion som knap/
Fra : Ukendt

Dato : 19-08-04 20:52

Hej gruppe

Når jeg højreklikker på mappen "uønsket e-mail" er der et punkt der
hedder "Tøm mappen uønsket e-mail"

Hvordan i alverden får jeg denne funktion op i værktøjslinjen, ligesom
"tøm mappen slettet post"?

--
Hilsen / Regards
- Søren Løbner

Fra : Søren Andersen

Dato : 20-08-04 09:14

Søren Løbner" <"soren AT lobner DOT dk wrote:
> Når jeg højreklikker på mappen "uønsket e-mail" er der et punkt der
> hedder "Tøm mappen uønsket e-mail"
>
> Hvordan i alverden får jeg denne funktion op i værktøjslinjen, ligesom
> "tøm mappen slettet post"?

Har den engelske udgave af Outlook 2003, så ved ikke om oversættelserne
passer helt...

Højreklik på værktøjslinien, vælg Customize (Tilpas?) / File (Fil?) /
Find knappen "Empty Junk E-mail" ("Tøm mappen uønsket e-mail"). Den befinder
sig i sidste trediedel af de tilgængelige knapper. Træk den op i
værktøjslinien hvor du vil ha' den.

--
-- Hvad er forskellen på uvidenhed og ligegyldighed?
-- Det ved jeg ikke og jeg er også ligeglad.

Fra : Ukendt

Dato : 23-08-04 13:09

Den 20-08-2004 10:14 skriblede Søren Andersen:

> [...]
> Find knappen "Empty Junk E-mail" ("Tøm mappen uønsket e-mail"). Den befinder
> sig i sidste trediedel af de tilgængelige knapper. Træk den op i

Det kan jeg altså ikke finde nogen steder?!
Er du sikker på den du ser ikke hedder "Empty deleted E-mail"?

--
Hilsen / Regards
- Søren Løbner

Fra : Søren Andersen

Dato : 23-08-04 15:30

Søren Løbner" <"soren AT lobner DOT dk wrote:
> Det kan jeg altså ikke finde nogen steder?!
> Er du sikker på den du ser ikke hedder "Empty deleted E-mail"?

Ja - 100% sikker. Kan også fortælle dig hvorfor du ikke kan finde den:
Junk-mail folderen skal være markeret når du følger de anvisninger jeg kom
med.

Jeg havde Junk-mail folderen markeret da jeg gjorde det, men så først nu at
det ikke virker hvis den ikke er markeret - sorry.

Fra : Ukendt

Dato : 23-08-04 15:51

Den 23-08-2004 16:30 skriblede Søren Andersen:

> Ja - 100% sikker. Kan også fortælle dig hvorfor du ikke kan finde den:
> Junk-mail folderen skal være markeret når du følger de anvisninger jeg kom
> med.

Det giver fuldstændig mening det du siger, men jeg KAN altså bare ikke
finde den.
Den står heller ikke på en dropdown liste noget sted, jeg kan kun få den
frem ved at højreklikke på mappen "uønsket e-mail" og så vælge "Tøm
mappen uønsket e-mail"

Men den burde da kunne ses et sted... jeg ville nemlig meget gerne have
en knap til det i værktøjslinjen.

--
Hilsen / Regards
- Søren Løbner

Fra : Ukendt

Dato : 23-08-04 15:58

Nu har jeg gjort så den autoarkiverer med at slette permanent efter 1
dag... men det er da underligt med den knap.
For hvis den skulle ligge under "File" inde i "custumize" burde den vel
også ligge under menuen "file" i værktøjslinjen, men det gør den heller
ikke.

--
Hilsen / Regards
- Søren Løbner

Fra : Søren Andersen

Dato : 23-08-04 16:39

> [...]
> For hvis den skulle ligge under "File" inde i "custumize" burde den
> vel også ligge under menuen "file" i værktøjslinjen, men det gør den

Har sendt mail m. bl.a screenshot...

Fra : Søren Andersen

Dato : 23-08-04 18:43

Søren Andersen wrote:
> [...]

Viste sig at denne knap er ubrugelig til formålet - antog udfra knappens
navn det ville virke, men tog fejl. Undskyld til Søren. Den eneste løsning
jeg kan hitte på er følgende workaround:

* Lave en ny menu i Costumize ved navn "My Menu" (f.eks).
* Placere en "Select All", "Delete" samt "Undo" knap på den nye menu.