Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Problem med startside?
Fra : Steen Jensen

Dato : 18-08-04 11:50

Hej her i gruppen

Hvad kan jeg gøre for at forhindre denne side i at ligge sig som min
startside? Selvom jeg laver den om til sol.dk overtager den her pladsen
efter kort tid. http://best-search.cc/index.php?v=6&aff=5377118

Mvh Steen Jensen

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 18-08-04 11:57

"Steen Jensen" <steen-jensen@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad kan jeg gøre for at forhindre denne side i at ligge sig som min
> startside? Selvom jeg laver den om til sol.dk overtager den her pladsen
> efter kort tid. http://best-search.cc/index.php?v=6&aff=5377118

Enten kan du prøve om deres egen cleaner virker, find den på
http://best-search.cc/contact.html
eller du kan prøve med f.eks. ad-aware eller spybot eller lignende, find dem
www.spywarefri.dk

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Steen Jensen

Dato : 18-08-04 14:28

"Ivan V. Klattrup" <nyhedsgruppespam@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> http://best-search.cc/contact.html
> eller du kan prøve med f.eks. ad-aware eller spybot eller lignende, find

Tak for hjælpen. Nu prøver jeg deres cleaner så må vi se om den dukker op
igen.

Mvh Steen Jensen

Fra : John

Dato : 18-08-04 20:13

"Steen Jensen" skrev i en meddelelse

> Nu prøver jeg deres cleaner så må vi se om den dukker op igen.

Jamen det gør den såmænd nok, fordi:

'... Ifølge forskere holder en såkaldt "unpatched" (ubeskyttet) Windows PC
forbundet til internettet maksimalt 20 minutter, før den bliver inficeret
med spyware, vira, orme og andet godt, skriver nyhedstjenesten+ Cnet. ...'

Hele siden:
http://www.ing.dk/apps/pbcs.dll/article?AID=/20040818/IT/108200036/-1/Forside

Det betyder på alm dansk, at en 'puter uden de seneste
Microsoft-opdateringer er yderst sårbar overfor snavs. Mange
internet-brugere har (dog stadig) et yderst afslappet forhold til Microsoft
opdateringer, trods massiv presseomtale.

Se evt hvor mange vigtige (= kritiske) opdateringer du kan finde til din
'puter på http://v4.windowsupdate.microsoft.com/da/default.asp

Mvh John