eject af compact flash kort
Fra : Nicolai Hansen

Dato : 18-08-04 07:51

Hej, er der nogen her inde der ved hvordan man kan bruge "eject"
funktionen (som findes ved at højreklikke på sit CF drev) fra Delphi?
Det er jo helt sikkert et eller andet winAPI kald men hvilket?
(sikkert noget mciSendString men hvilke argumenter skal der så sendes
med?!?)

/Nic

Fra : Christian Iversen

Dato : 29-08-04 00:01

Nicolai Hansen wrote:

> [...]
> Det er jo helt sikkert et eller andet winAPI kald men hvilket?
> (sikkert noget mciSendString men hvilke argumenter skal der så sendes

Jeg kan ikke huske det i øjeblikket, men jeg ved jeg fandt løsningen til
CD-drev på under 5 minutter. google.com :)

--
M.V.H
Christian Iversen

Fra : Nicolai Hansen

Dato : 29-08-04 09:37

> Jeg kan ikke huske det i øjeblikket, men jeg ved jeg fandt løsningen til
> CD-drev på under 5 minutter. google.com :)

Ja, løsningen til CD-drev har jeg skam også fundet. Nu er det bare ikke et
CD-drev jeg skal bruge...